środa, 20 kwietnia 2016

Wyzwanie Gościnnej Projektantki- Kobiecość

Witajcie kochani! Zapraszam do kolejnego wyzwania Gościnnej Projektantki. Miło nam przedstawić wam Darię:


Witam wszystkich, bardzo mi miło, że mogę zostać gościnną projektantką i zaprezentować swoją osobę w Klubie Twórczych Mam. Mam na imię Daria i na jesieni skończę 29 lat. W blogowym świecie może bardziej znana jako Etoile, jestem mamą 6 letniego Adasia i 1,5 letniej Ninki. Rękodziełem zajmuję od kwietnia 2010 roku. Najpierw tworzyłam biżuterię zaczynałam od prostych kolczyków, później powstawały bardziej skomplikowane prace. Szybko postanowiłam rozwinąć swoją rękodzielniczą pasję o decoupage, niestety nie odnalazłam się w tej dziedzinie, była dla mnie zbyt praco i czasochłonna, a efekty też nie powalały. W ostatnich latach pokochałam tkaniny, koronki i wstążki, z których powstawały różnego rodzaju kwiaty. W między czasie zainteresowałam się też scrapbookingiem i w wolnej chwili robię karteczki, głównie dla blogowych koleżanek na różne zabawy. A odkąd na świecie pojawiła się córeczka namiętnie tworzę opaski. Zakochałam się w technice kanzashi i nieustannie staram się rozwijać swoje umiejętności w tej dziedzinie, choć do mistrzyń mi daleko nie poddaje się :) Mam nadzieję, że w czasie trwania wyzwania i nie tylko, wpadniecie na mojego bloga www.eetoilee.blogspot.com, a ja z chęcią się odwdzięczę rewizytą.

Najbardziej dumna jestem chyba z tych dwóch drzewek, kosztowały mnie dość sporo czasu i pracy, ale z efektu jestem zadowolona :)



 
 W ostatnich miesiącach powstało też kilka takich pasów, stanowią dekorację podczas sesji zdjęciowych np. brzucha przyszłej mamy.



A oto pozostałe prace: biżuteria, opaski, kartki.



Tematem wyzwania będzie Kobiecość. Kobiecość kojarzy mi się z delikatnością, zwiewnością, romantyzmem. Proszę by użyć w pracy tkanin, koronek, wstążek, perełek, koralików, guzików itd... Praca nie koniecznie musi przedstawiać kobietę, ważne by by owa kobiecość z niej biła. W pracy nie używamy koloru różowego, czerwonego i fioletu.

Zobaczcie, jaki cudownie kobiecy zestaw nagród ufundowała dla zwycieżczyni nasza gościnna projektantka:


 Czy wszystko jasne kochani? Oto banerek wyzwania:




Po zasady wyzwań odsyłamy Was tutaj: Zasady wyzwań

Przypominamy o tym, ze wciąż trwa nabór na gościnne projektantki, możecie się zgłaszać tutaj: Zostań Gościnną Projektantką.

Pozdrowienia

Zespół

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz