sobota, 21 stycznia 2023

Mama czyta - "Wampiry nie starzeją się nigdy. Opowiadania na ząb"

Mroczny humor i przerażające historie dla fanów wampirów w każdej możliwej odsłonie

Wyśmienity zbiór mrożących krew w żyłach opowieści, napisanych przez najpopularniejszych autorów literatury dla młodzieży. W "Rodzie Czarnych Szafirów" Dhonielle Clayton odkrywa sekretny świat wampirów oraz magię kryjące się za drzwiami Nowego Orleanu. Poznajmy "Chłopców z Krwawej Rzeki" Rebekki Roanhorse oraz ich kuszącą moc i straszliwe ofiary. A w "Pierwszym zabójstwie" V.E. Schwab bądźmy świadkami wielowiekowej walki wampirów
 z ich zabójcami oraz zakazanej miłości wywołującej dreszcz emocji. Wampiry czające się w mediach społecznościowych, wampiry głodne czegoś więcej niż krwi, wampiry ujawniające się i szykujące do pierwszego zabójstwa – 
ten fantastyczny zbiór daje nową interpretację wiekowej klasyki. 
Oto ewolucja wampira – 
i rewolucja na kartach papieru!

Źródło <link>

Jakiś czas temu, w ramach współpracy Klubu Twórczych Mam z Wydawnictwem Zysk i S-ka, trafiła w moje ręce książka "Wampiry nie starzeją się nigdy. Opowiadania na ząb", będąca zbiorem opowiadań o wampirach. A z racji, 
że wampiry, to mój ulubiony temat jeśli chodzi o książki i filmy, 
to od razu zabrałam się do czytania.
Jeśli mam być szczera, to sformułowanie "mrożące krew w żyłach opowiadania", są sporą przesadą, co nie znaczy, że są kiepskie. Absolutnie nie. 
Po prostu, dla mnie, aż tak straszne nie były. Generalnie można powiedzieć, 
że część z nich była niezła, a część trochę gorsza i nudnawa jak to bywa przy pracy zbiorowej. Niektórych autorów czyta się lepiej, innych trochę gorzej i tyle, cała filozofia. Ogólnie rzecz biorąc, przeczytałam ją bardzo szybko i cieszę się, 
że wybrałam ten tytuł.
Książkę gorąco polecam, przede wszystkim dla młodzieży, która lubi takie tematy i bardzo dziękuję Wydawnictwu Zysk i S-ka, za możliwość przeczytania książki.

Pozdrawiam serdecznie,

1 komentarz: