sobota, 10 czerwca 2023

Wyzwanie cykliczne - Oryginalna zakładka



Witajcie w kolejnym wyzwaniu cyklicznym :)

W tym miesiącu chcemy Was zainspirować do wykonania nietypowej zakładki.
Zachęcamy o wykonania pracy w ciekawej formie, 
nietypowym kształcie, pięknej kolorystyce.

W tym wyzwaniu będziemy zwracać uwagę również 
na pracochłonność i estetykę wykonania pracy.

Oto zakładki naszych Projektantek:

Natalia (Kiler Inspiruje) wykonała zakładkę w sielskim klimacie, metodą scrapbookingu.

Tak wygląda pozytywna, słoneczna zakładka karto_flanej.


 Ja (joasia&art) wykonałam zakładkę haftowaną w kształcie trójkąta 
Materiał został przyklejony i przyszyty do arkusza piankowego.



Ewelina ( Unana) wykonała zakładkę, z motywem Alicji z Krainy Czarów,
 z mixmediowym tłem.


Diana ( Diars) zrobiła zakładkę z materiałów z recyklingu dla 
miłośniczki języka polskiego i starych książek.


tynka stworzyła komplet zakładek z botanicznym motywem




Jagoda ( Jagoda_tikm) wykonała haftowana zakładkę na plastikowej kanwie.
 Wykończona została materiałem bawełnianym oraz koralikową zawieszką.


Chcielibyśmy zaprosić osoby haftujące do konkursu u Jagody.
 Niebawem na kanale-youtube Jagody odbędzie się zakładkowy konkurs.
Jeśli chcecie wziąć udział, to informacja będzie podana na kanale u Jagody 15.06 KLIK

Mamy dla Was jak zawsze atrakcyjne nagrody od:

IDT collection 100 zł na zakupy -KLIK


Papercard 20% zniżki na zakupy- KLIK

Wycinanka 20% zniżki na zakupy -KLIK



Pasmanteria.eu ufundowała 15% zniżki
 przy zakupach na minimum 50 zł -KLIK


Scrapkowo 10 % zniżki przy zakupachKLIK


Hagart 20%zniżki przy zakupachKLIK


15% na zakupy papieru od Margaret mycraft- KLIK


Prace możecie zgłaszać przez "żabkę"- czekamy na nie do 8 lipca.


Prosimy Was na zamieszczenie na waszych blogach banerka i 
informacji, gdzie można znaleźć nasze wyzwanie (link).

Czekamy na Wasze piękne oryginalne zakładki 
o niezwykłych kształtach, formie i kolorystyce :)

Pozdrawiamy Was ciepło - Zespół Projektantek KTM

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

6 komentarzy:

  1. Świetne prace Dziewczyny !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie by tu miało nie być , jak zakładki to moja wielka miłość ja wykonuję tylko haftowane krzyżykami. A inspiracje świetne !! zwłaszcza te wyszywane !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, uwielbiam zakładki.. już pare tu zgłosiłam.. ale nie omieszkam spróbować i tym razem. PS: a zakładki haftowane są przecudne. Może sama sięskusze na wykonanie takiej.. tylko aktualnie brak mi materialów, wieć zostanę przy szydełku chyba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe i oryginalne zakładki pokazałyście zarówno w poście jak i te zgłoszone do wyzwania. Można znaleźć trochę inspiracji. Posyłam swojego misia na spinaczy, może kogoś zainspiruje :)

    OdpowiedzUsuń