sobota, 10 maja 2014

Kilka słów o mnie (karto_flana)


Witajcie ! J Mam na imię Ela i pochodzę z zachodniego Mazowsza. Tu wychowałam się w małej wiosce. Jednak od 8miu lat mieszkam w Bawarii, w Niemczech. Także na wsi ;) Jestem mamą 2 synków w wieku 7 i 2,5 roku. Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się dawno temu. Jako dziecko nawlekałam igły dla mojej babci krawcowej, uczyłam się szyć na starej maszynie Singer. Ciocia nauczyła mnie robótek na drutach, a ja sama siebie szydełkowania. To własnie szydełkowanie jest moją ulubioną techniką tworzenia. W wolnym czasie rownież rysuję, pisuje wiersze, uprawiam ogródek, gotuję i piekę, oraz śpiewam w kościelnym chórze. W 2010 r. zalożyłam bloga robótkowego na bloxie, w 2013 blog został przeniesiony na blospota pod adres www.mojeszydelkoweprzygody.blogspot.com

5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że miałam okazję wcześniej Cię poznać i fajnie, że dołączyłaś do KTM.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę owocnej współpracy fajnej uśmiechniętej dziewczynie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło wiedzieć że wokół tyle zarażonych rękodziełem i wierszem jak ja ;-))

    OdpowiedzUsuń