środa, 21 maja 2014

Motyw - Myszka Miki i Minnie


Witajcie...
Od czasu do czasu będę chciała Was zainspirować jakimś "motywem" do stworzenia np. imprezy urodzinowej dla dziecka, albo po prostu tematycznego spotkania...z motywem w tle ;)
W takich postach będą się pojawiać inspiracje z sieci, ale także te przygotowane przeze mnie :) czasami przez cały nasz zespół :) na dekoracje, prezenty, smakołyki.
Mam nadzieję, że także podzielicie się swoimi pomysłami.
Zaczynamy?
Na pierwszy rzut znana i lubiana przez dzieciaki postać: Myszka Miki i Minnie :)

źródło Pinterest

źródło Pinterest

U nas "fascynacja" myszą zaczęła się niewinnie...najpierw Babcia kupiła wnusi pudełko na przekąski, potem ja wyłowiłam w SH czapeczkę, temat podchwyciły ciocie i do garderoby wpadło nam kilka bluzeczek, legginsów i bodziaków, do kolekcji dołączyła także piłka i nowa przytulanka...






Moja Zosia świętowała niedawno swoje imieniny, dlatego postanowiłam wykorzystać właśnie ten motyw do przygotowania poczęstunku...
Ostatecznie groszki, które są nieodłącznym elementem stroju Myszki Minnie pomogły w realizacji pomysłu. Tak naprawdę skromnie było, sernik z czerwoną galaretką i kleksy śmietanki, czerwone balony i pop-corn, który się nawet na zdjęcia nie załapał...





Podkładki w groszki dostała moja córcia od naszej blogowej koleżanki Anulki
a przepis na SERNIK tutaj (dodatkowo po ostudzeniu wylać na niego truskawkową galaretkę -ja niestety niecierpliwie niestężałą galaretkę wylewałam i naruszyła ona warstwę śmietankową sernika robiąc te plamy ;)...to tak ku przestrodze...postawiłam jeszcze figurkę myszki, która była dołączona do draży chyba)


A teraz jeszcze kilka inspiracji znalezionych w sieci:

źródło 

źródło

źródło

źródło

źródło

Pozdrawiam Was :) 
Jeśli macie jakieś pomysły na wykorzystanie zaprezentowanego motywu, podzielcie się z nami :)

5 komentarzy:

  1. Tak była moja myszka wykorzystana:)
    http://myszkowato.blogspot.com/2014/01/rozowe-autko-koniec-sal-koderkowy-3.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj tak prawda jest ,ze dzieci lubia myszke miki ,mini :) U mnie wlasnie sie tworzy komplecik z Mini :) Jak skoncze to postaram sie pokazac :) Piekne inspiracje :):) A Twoj serniczek suuper pomysl :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komplecik Myszki Mini :) Mysle jeszcze o opasce z uszkami :)
      http://aguska31.blogspot.de/2014/05/myszka-mini-komplecik-zoo-slonko.html#comment-form
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Cudne inspiracje :) Muszę coś pomyśleć, bo niedługo moja mała będzie miała 6 miesięcy. Cudny sernik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne urodzinki :)
    Ja pojawi się motyw zygzaka, to zapraszam tu:
    http://skrzydlatachatkaaj.blogspot.com/2014/05/poduszka-zygzak-mcqueen-handmade.html

    OdpowiedzUsuń