sobota, 18 lipca 2020

Mama czyta - "Pozerka" J.Harrow

Witajcie Kochani.

Dzięki uprzejmości wydawnictwa Zysk, mam okazję zrecenzować dla Was książkę pt. "Pozerka", której autorką jest J.Harrow, znana Wam z mojej poprzedniej recenzji- "Nieodpowiedniej Dziewczyny". 
Wyczekiwałam z wielką niecierpliwością na tą książkę, wiecie jak 5 latek wyczekujący prezentu urodzinowego.
Pierwsza książka tej autorki skradła mi serce. Podobnie jest z drugą jej powieścią, która od pierwszych stron porwała mnie w swój świat.
Ogólnie jestem bardzo wybrednym czytelnikiem. Nie zawsze podobają mi się wszystkie książki jednego autora. W tym przypadku jest to już druga wydana powieść tej autorki, która wręcz przyciąga mnie swoimi powieściami jak magnez. 


Po pierwsze: ty decydujesz.
Po drugie: pamiętaj o uśmiechu.
Po trzecie: nie zakochuj się.
Potrafisz?...

Od pierwszych stron książki poznajemy główną bohaterkę- Magdę, która jest atrakcyjną i niezależną kobietą nie łamiącą swoich zasad pod żadnym względem. Pozornie wydaje się to być sztuczką, ale po złych doświadczeniach z przeszłości Magda wyznaję zasadę, że idealny facet to taki, który płaci, nie wymaga miłości i nie pyta...
Magda jest materialistką, która twardo dąży do wyznaczonych sobie celów. Jednak wszystko zmienia się z chwilą, gdy całkiem przypadkowo poznaje wysokiego bruneta, który namiesza jej w życiu.
Przypadkowa znajomość zaczęła oddziaływać w bardzo niespodziewany sposób na naszą bohaterkę. Wszystkie maski, które nosiła ukrywając się przed światem zaczęły pękać. Czy Magda pójdzie za głosem serca? Otworzy się na miłość? Czy schowa się pod stertą masek i pozorów?
Co takiego wydarzyło się w jej życiu, że postanowiła się ukrywać przed światem, starając się ukrywać swoją prawdziwą twarz?
Autorka podzieliła swoją opowieść na 3 części, które na samym końcu łączą się w nieoczekiwany dla nas sposób w całość. 
 
 Jeżeli chcecie więcej wiedzieć, koniecznie zajrzyjcie do książki.
 Pełna wzlotów i upadków, poruszająca serce historia napisana przez J.Harrow daje do myślenia, refleksji i zastanowienia się nad pewnymi kwestiami w życiu. Porusza dość trudne kwestie związane z samym życiem, relacjami międzyludzkimi, traumatycznym dzieciństwem, alkoholizmem, przemocą jak i wiele różnych zachowaniami, których sami  doświadczamy w życiu.

Stwierdzam, że J. Harrow po mistrzowsku powiązała ze sobą te kwestie i jestem bardzo zadowolona z przeczytania jej kolejnej książki, która stała się moja ulubiona opowieścią o życiu.
Takie książki uwielbiam czytać, czuję się wtedy jakbym ja była główną bohaterką. 
Ksiażki J. Harrow to jak dobra whisky, która smakiem Cię przyciąga i relaksuje. Takie właśnie są dla mnie jej książki. 
Polecam wszystkim lubiących lektury o życiu, nadziei, niespodziewanej miłości, która potrafi nas nieoczekiwanie zaskoczyć w najmniej spodziewanym momencie naszego życia.

Dziękuję wydawnictwu  Zysk i s-ka za możliwość przeczytania tej książki.

Miłej lektury Kochani.
Sandii :)

2 komentarze: