niedziela, 15 października 2023

Haftowanie z Coricamo - zapisy do 31.10


Witajcie Kochani,

Dziś chcielibyśmy Was zaprosić do wspólnego haftowania.

Na pewno już niektórzy z Was przygotowują się powoli do szykowania kartek świątecznych lub też pięknych zawieszek na choinkę właśnie z użyciem haftów.

Haftujemy razem 4 wzory, które udostępnił nam główny sponsor zabawy - KLIK
Wzory nie są jeszcze dostępne do zakupu, więc jest to dla nas duże wyróżnienie.


Nie jest obowiązkowe wyhaftowanie wszystkich wzorów.

Aby wziąć udział w konkursie o nagrody wystarczy wykonać jeden wzór
i pokazać gotową pracę z przygotowanym haftem pod koniec naszej zabawy.

Zachęcamy Was do wykonania, kartek, zawieszek i innych ozdób z wykorzystanie haftu. Forma i kolorystyka prac jest dowolna.

Wzór 1

Wzór 2

Wzór 3.

Wzór 4.

Wszystkich uczestników prosimy, aby wzory nie były kopiowane i rozdawane.
Wzory są udostępniane tylko w ramach zabawy - prosimy ich nie udostępniać innym.

Zapisy pod tym postem trwają do końca października.

Chcielibyśmy Was zachęcić do korzystania z apikacji do haftu Coricamo Cross Stitch
( na telefon, table i inne z systemem Android, nie działa na iPhone) do pobrania tu:


Możecie wybrać, czy chcecie otrzymać wzór do wydruku, czy wzór na aplikację.

Jeśli chcecie wziąć udział we wspólnym haftowaniu
 to w komentarzu napiszcie swój adres mailowy.

Napiszcie również, czy chcecie otrzymać wzór 
w wersję do wydruku czy do pobrania na aplikację.

Na zakończenie tej zabawy wybierzemy najpiękniejszą pracę.
Zwycięzca otrzyma nagrodę niespodziankę od naszego sponsora sklepu Coricamo.


Zachęcamy do pokazywania postępów i gotowych prac
na forum grupy do odnalezienia na FB 

Coricamo - podziel się swoja pasją

Prosimy Was o dodanie informacji na blogach i profilach o naszej zabawie.
Będzie nam bardzo miło jak dodacie też do wiadomości główny baner.

Kolejny post dotyczących przygotowań do haftowania ukaże się na blogu 3.11

Czekamy teraz na Wasze zgłoszenia.
Pozdrawiamy - Zespół KTM.

99 komentarzy:

  1. Fajne wzory i fajna zabawa. W związku z tym że w ostatniej tego typu zabawie u WAS się z niej nie wywiązałam na czas to tym razem odpuszczam. Przyjemnego wyszywania wszystkim uczestniczkom które się zgłoszą.
    Pozdrawiam cale DT !!.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wezmę udział w zabawie .Poproszę wzór wianka świątecznego schemat graficzny.Mój mail klisz.elzbieta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie się przyłączę... Powinnam dać radę. Poproszę komplet i w wersji pdf i na aplikację - zobaczę jak się z nią pracuje... mój adres caath79@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry. Chętnie wezmę udział w zabawie. To będzie mój pierwszy raz . Poproszę o wzór na aplikację. Adres mieli. koszelamagda30@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się. Poproszę o komplet i na telefon, i pdf. Na aplikacji coricamo jeszcze nie pracowałam... kiedyś trzeba zacząć. Dotąd tylko pdf lub saga. Mój adres: menka169@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wezmę udział we wspólnym haftowaniu. Poproszę o wszystkie 4 wzory w obydwu wersjach bo niewiem jak będzie z haftowaniu backstitcha w aplikacji. Mój mail: KatarzynaGuzdek@interia.pl Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna sprawa. Wzorki urocze. Zapisuje sie i ja. Poprosze o wzory w obydwu wersjach. Pozdrawiam. beatar@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry, poprosiłabym wzorki zarówno w formie pdf jak i aplikacji. adres mayciag@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie się przyłączę. Poproszę komplet i w wersji na aplikację. mój adres kurowskaandzelika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień dobry. Chętnie sie przyłączę i poproszę wzór na aplikację. ek12@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień dobry. Chętnie się przyłączę, poproszę komplet pdf i na aplikację. Mój mail basia.kus@interia.pl. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wzory, chętnie zrobię obie bombki, a może uda się też karteczki. Poproszę o komplet na pdf. Mój mail mariola.jagusiewicz@gmail.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się :) Poproszę wzory na aplikację, a jeśli można to również w pdf ( w razie co :) ) zosia713@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyłączam się do zabawy. Wybieram wzory z aniołkami. Poproszę wzory do wydruku. marrika91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie się znowu przyłączę. Poproszę wzory do wydruku i na aplikację. martakala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie się przłącze do zabawy. Poproszę wzory w pdf i na aplikację. dzela26@gmail.com. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry wieczór. Jestem chętna na zabawę. Proszę o przysłanie wzorów w formie pdf. thaut@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie,
    Chętnie wezmę udział w zabawie-poproszę obie wersje wzorów (czasem nie mam możliwości korzystania z wersji elektronicznej to papierowa się przyda). Mój mail to kopackaanita@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie się przyłączę do zabawy. Poproszę o wzory na aplikację cichoszwioletta580@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam, z wielką chęcią dołączę do wspólnego haftowania świątecznych wzorków. Poproszę o wzory w formacie pdf. Mój adres: muerte_win@onet.eu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Super inicjatywa, dołączam się poproszę o wzory na aplikację gie_gosia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Trudno się oprzeć :) Poproszę wzory 1 i 2 w wersji na aplikację. Mój adres: lonias@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie wezmę udział, jestem na pewno zainteresowana aniołkami😉, a na resztę zobaczymy jak czasowo wyjdzie. Mój adres karwacka.paulina1991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba do mnie nie dotarły wzory🙁

      Usuń
  25. Dobry wieczór. Chętnie przyłącze soe do zabawy. Poprosze o wzór 3 i 4 w PDF oraz na aplikacje. Mój mail: martemi@tlen.pl pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie wezmę udział w zabawie. Poproszę o komplet wzorów w pdf. Mój mail: mariolag@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie wezmę udział w projekcie. Super inicjatywa. Poproszę komplet wzorów do druku. Mój adres: k.halat@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie wezmę udział w zabawie, poproszę wzór do druku , mój mail twasylow@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też chętnie dołączę się do zabawy. Poproszę wzory w pdf. Mój mail to orelka123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuje się poproszę wzory na aplikację i pdf mój email izabela_3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyszywanie na blogu jest bardzo motywujące do skończenia pracy dlatego poproszę pdf na bbbra@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się. Poproszę o wzory na aplikację. Mój adres: wysokinska.ewa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzień dobry, poproszę o wzory na zawieszki do wydruku na e-mail: antruz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Kwietniowa babeczka16 października 2023 12:19

    Nie umiem się zdecydować, więc poproszę wszystkie wzory na pdf i aplikacje. Spróbuję swoich sił z aplikacja, a jak się nie uda to pdf będzie przydatny :) mój email Klaudia21jacek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie się przyłączę. Proszę o wzory do wydruku i na aplikację nuna100@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne wzory! Z przyjemnością wezmę udział we wspólnym haftowaniu. Poproszę o komplet w wersji pdf. gosiazoltek13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Chciałabym wzór do wydruku nr. 4 mój mail: angelika_musial@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Właśnir chciałam wykonać, te słodkie aniołki :) poproszę wzory aniołków oraz kartkę z bombką w wersji na aplikacje.
    Mój adres e-mail bmalyszek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzień dobry.Chetnie wezmę udział w konkursie.
    Poproszę o wersję do wydruku.
    Mój mail
    magdalena.jaskowska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Po raz pierwszy chciałabym wziąć 🤗udział w zawodach.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeszcze raz...
    Po raz pierwszy chciałabym wziąć 🤗udział w zawodach.
    zkruszewska@interia.eu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Poproszę oba aniołki, wzory do wydruku. kachna79@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Proszę o komplet na aplikację Coricamo. Wiol.bar.wdowiak@wp.pl Bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  44. Proszę o komplet wzorów. marlenka4@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marlena Zdunkiewicz2 listopada 2023 17:42

      Proszę o komplet wzorów

      Usuń
    2. Marlena Zdunkiewicz2 listopada 2023 17:44

      marlenka4@poczta.onet.pl

      Usuń
  45. Witajcie. Bardzo chętnie dołączę do zabawy, zwłaszcza, że lubię wzory coricamo. Poproszę o komplet na aplikację. Pozdrawiam, Monika monikowe.pasje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam poproszę wzory na emaila gosiabraniewo@op.pl w pdf. Poproszę aniołki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o wzory (jeśli można wszystkie) na aplikację. Mój adres: e.pie1@wp.pl

      Usuń
    2. Przepraszam, nie w tym miejscu co trzeba zamieściłam prosbę!

      Usuń
  47. Proszę o wzory aniołków na aplikację. Mój adres: edi.lis@interia.pl Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się do zabawy ;) poproszę wzory na aplikację coricamo :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się do wyzwania, poproszę wzory na aplikację na maila kinqsska95@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam :)
    Chętnie dołączę do zabawy, może to zmobilizuje mnie do powrotu do haftu krzyżykowego.
    Aplikację już pobrałam, ale nigdy z takiego udogodnienia przy wyszywaniu nie korzystałam, więc poproszę wszystkie wzorki w wersji do wydruku i do aplikacji.
    aneczka_2208@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Chętnie wezmę udział w zabawie 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam wszystkie kreatywne mamy, świetna zabawa i bardzo chętnie się przylaczę. Poproszę o komplet wzorów w wersji pdf., bogda2501@interia.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Chętnie wezmę udział w zabawie. W wersji na telefon i do wydruku
    kotek20131@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam serdecznie z racji że zaczynam z kartkami to chętnie wezmę udział w konkursie pozdrawiam serdecznie
    ewaszalanska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam 😀 Bardzo podobają mi się wszystkie wzory i z chęcią dołączę do zabawy. Poproszę o wzory do wydruku na maila mirabelka61@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie wezmę udział w konkursie, proszę o kartkę z bombką w wersji PDF na adres ula345@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Chętnie wezmę udział w zabawie, podobają mi się wszystkie. Poproszę o wzór do wydruku i na aplikację Coricamo. Mój e-mail: edika_71@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Dzień dobry, poproszę wzory w pdf ,asia.kap34@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  59. Chętnie wezmę udział w konkursie . Poproszę o wszystkie wzory na aplikacje mam ja ale nie miałam możliwości jeszcze wypróbowania jej. martacieslak1989@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja również chętnie dołącze do wyzwania. Poproszę o wzór numer 4 kartka z wieńcem na aplikację. E-mail : haftuje@basia.j.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Z chęcią się zapiszę , poproszę o obie wersje jeżeli można , nie wiem jak będzie mi się wyszywalo na aplikacji .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Magda napisz jaki jest twój mail to wyślę wzory do haftowania :D

      Usuń
  62. Chętnie wezmę udział w wyzwaniu, wersja na aplikację. swiderbe@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Evelyn75.ek@gmail.com
    zgłaszam się poproszę Aniołki do druku

    OdpowiedzUsuń
  64. Dzień dobry. Poproszę wszystkie wzory w pdf i na aplikację. Mój mail: bok. sg1@gmail.com Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja też się zgłaszam do zabawy. Poproszę wzory na aplikację. Mój mail: karolina_bigus@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Ale ładne wzorki, bardzo lubię wspólne wyszywanie, poproszę o wszystkie wzorki do druki na email: baran.agata@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mogę prosić o ponowne wysłanie wzorków, bo nic nie dotarło, na inny email: niparko@gmail.com
      Dzięki!

      Usuń
    2. Wzorki dopiro teraz wysyłam, zobacz czy dotarła wiadomość :D

      Usuń
  67. Bardzo chętnie przylączę sie do wspólnego haftowania. Proszę o schematy do wydruku i jeśli moźna , to także na aplikację.

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo chętnie przyłączę się do wspólnego haftowania. Proszę o schematy do wydruku na adres hala131@wp.pl , a także na aplikację.

    OdpowiedzUsuń
  69. Witam.
    Poproszę o wzór do wydruku na adres zoha314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Dzień dobry proszę o wzory na aplikację. Mail krzys21a@onet.eu 🥰

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapisuje się agnes2005@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Witam, chętnie wezmę udział. Poproszę o wzory do aplikacji. dangel_liyah@interia.pl Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  73. Tym razem powinnam się wyrobić, ręce wyleczone, najpilniejsze prace zrobione, więc poproszę o wzór 3 i 4 do wydruku. Leacathy5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam :) proszę o wzór drugi na adres mail blondi1950@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Poproszę o wzory na aplikację Coricamo. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój adres mailowy: jaszyk.1@wp.pl Tak się rozpędziłam, że nie zamieściłam adresu :-)

      Usuń
  76. Chętnie przyłączę się do haftowania z Coricamo. Poproszę o wszystkie wzory na aplikację wranmart@wp.pl. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Poproszę wszystkie wzory w wersji pdf. Może uda się coś w tym roku zrobić. Mail to kamila.sobanska666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Dzień dobry. Proszę o wzory na aplikacje i pdf.Mail -asia-janik2@wp.pl. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  79. Dzień dobry 😊 przyłączam się do zabawy. Poproszę o wzory do wydruku
    Marta.maszu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Witam
    Poprosze wzóry do wydruku
    monia.gorzow@poczta.fm
    Dziekuje ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Chętnie wezmę udział w konkursie.Moj mail: joannajanik888@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się, maila wysłałam przez Messenger

    OdpowiedzUsuń
  83. paulinkalepioneczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Chętnie wezmę udział :D mój e-mail: kswider0711@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Chętnie przyłączę się do zabawy wspólnego wyszywania. Zatem poproszę komplet wszystkich wzorków w wersji do wydruku na adres aga135790@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Witam serdecznie , chętnie wezmę udział w zabawie 🌹😃poproszę komplet wszystkich wzorkow w pdf i na aplikację coricamo. Mój adres email ...kate472@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błędny adres mailowy - daj znać czy nie ma w nim błędu

      Usuń
  87. Na tym kończy się zgłaszanie się do naszej zabawy. W mail-ach anonimowych nie jesteśmy w stanie odszukać adresu mailowego, wiec nie zostały wysłane wzory do osób które nie podały swojego maila. Wysyłane zostają wzory tylko w jednej wersji. Kolejny post gdzię do pokazania będą postępy i przygotowani do haftu pojawi się na blogu jutro ( 3.11). Miłego haftowania.

    OdpowiedzUsuń