poniedziałek, 9 października 2023

Światowy Dzień Poczty i Znaczka Pocztowego

 Pamiętacie zabawę w pocztę?



Z okazji Światowego Dnia Poczty ściągnęłam ze strychu "pocztę" i miałyśmy zabawę w pocztę. Ja wspominałam tą zabawę a córka poznawała na nowo. Teraz w czasach internetu, gdzie załatwia się większość rzeczy na komputerach i w telefonach urzędy pocztowe już nie są taką atrakcją jak kiedyś.

Dziś też Dzień Znaczka Pocztowego i tu również wróciliśmy do wspomnień: na stole wylądowało 13 klaserów na znaczki a w nich "skarby" moje, mojego męża, naszych rodziców... Było co oglądać:





Przypominamy o naszym wyzwaniu dla dzieci: Zrobione z mamą: Znaczki.
Na prace Waszych dzieci czekamy TUTAJ, tam tez wszystkie szczegóły dotyczące zabawy i nagród.

Pozdrawiam
Joanna-JB

1 komentarz:

  1. Oj tak i grę poczta miałam i zbierałam znaczki.... to były czasy...

    OdpowiedzUsuń