poniedziałek, 4 marca 2024

Tutorial, czyli krok po kroku - kartka z jajem

 Święta Wielkanocne już prawie tuż tuż, wiec najwyższy czas przygotować wielkanocne kartki.

Chciałabym pokazać Wam bardzo prostą kartkę, można by powiedzieć 3D..
ale taką którą każdy jest w stanie wykonać. 

Kartka powstała na bazie papierów od naszego sponsora ITD Collection z kolekcji "Angels & Easter" 

Do wykonania kartki potrzebujemy:

bazę na kartkę, klej, nożyszki, papiery scrapowe i szablon jajka. 

Docinamy papier scrapowy do wiekości bazy o 2 mm mniej.


Lekko przecieramy brzegi karki.
Ja zrobiłam to nożyczkami.


Natępnie naklejamy w kolejności na baze kartki, tło, potem przykleiłam tekturkę która nadała troszke puszystości dzięki czemu kartka nie jest tak bardzo płaska.. i usztywniła ją lekko,
oraz ostatnia warstwa również o 2 mm. mniejsza  od tła. 



Teraz trzeba wykonać jajeczka, które będą właśnie w 3D. 
Do tego użyłam 3 elementów wyciętych jajeczek


Wszystkie składamy na pół 


a następnie sklejamy ze sobą tylko połówki



Jajeczko naklejamy na kartkę 


Dodajemy napis


I kartka gotowa! 


Jak się Wam podoba? :) 

Podlinkujcie w komentarzy jak uda się Wam zrobić podobne kartki z jajem ;) 
Bardzo ciekawa jestem Waszych prac. 

Dziękuje i pozdawiam Was serdecznie. 


3 komentarze:

  1. Super, może coś zrobię. Akurat to ten czas a kartek póki co brak 🤦 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra karteczka. Robiłam takie jaja z dziećmi do powieszenia na gałęzi.

    OdpowiedzUsuń