wtorek, 6 czerwca 2017

Kocyk temperaturowy #8

Początek czerwca, czas na podsumowanie kolejnego etapu naszej kocykowej zabawy. Jeszcze miesiąc i połowa pracy nad kocykami za nami, jak ten czas szybko leci.

Bardzo nam miło, że wytrwale razem z nami tworzycie swoje temperaturowe prace, oto one: 









5. Ksantowo Robótkowo





Oto nasze klubowe kocyki:

karto_flanej:


i mój (już tylko kilka dni zaległości mi zostało)



Nagrodą w tym miesiącu są dwa motki włóczki Drops Lima w kolorze średnio 
szarym podarowane przez naszego sponsora sklep welnabawelna.pl

Wełnabawełna



A te śliczne moteczki wędrują do Ksantowo Robótkowo.

Serdecznie Ci gratulujemy! Zgłoś się do nas przez klubową skrzynkę w celu odebrania nagrody.

Pamiętacie, że mamy też nagrodę na zakończenie kocyków: 5 motków popularnej Yarn Art Yeans w kolorze łososiowym


ufundowane przez sklep https://meritamonka.pl/

Ściskam Was w imieniu całego zespołu KTM



P.S. Żabka, jak to żabka, skakać lubi i tym razem wskoczyła nam na początek posta :) Proszę linkujcie tam swoje prace. Czekamy  na nie do 4 lipca!

4 komentarze:

  1. Cudności się tworzą u dziewczyn :)
    Gratki dla Ksantowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale niespodzianka :)
    Dziękuję za wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety w czerwcu narobilam sobie dużych zaległości i nadganiam, ale zajmie mi to jeszcze kilka dni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prześlij nam zdjęcia! Dodamy do galerii :)) To nic, że masz zaległości (akurat ja w nich jestem mistrzynią ;) ) Chętnie zobaczymy Twoje postępy :*

      Usuń