środa, 14 czerwca 2017

Wybierz sport dla swojego dziecka - badminton

Z czym kojarzy się Wam badminton?


Mi przede wszystkim z wakacjami i wczasami z rodzicami, w lesie, nad morzem, nad jeziorem.
Bo w badmintona można grać wszędzie. Wystarczą dwie rakietki, lotka, sznurek służący za siatkę. Mam na myśli oczywiście badmintona, którego sama pamiętam z podwórka. 
Bardziej wymagający mogą kupić cały zestaw do rozłożenia na trawie, wraz z lotkami, którymi można grać nawet gdy wieje.

Ale badminton to także gra olimpijska, która zgodnie z regułami rozgrywana jest w zamkniętych pomieszczeniach. To dyscyplina sportu, która jest bardzo wszechstronna i harmonijnie rozwija wiele cech motorycznych, pracują ręce, nogi, tułów ale również (a może przede wszystkim) głowa. Świetnie wpływa na sylwetkę, wspaniale spala zbędne kalorie

Jeżeli zastanawiacie się nad dyscypliną sportu dla swojego dziecka, może warto zachęcić go do odbijania lotki? Klubów, w których można rozpocząć treningi praktycznie w każdym wieku jest coraz więcej, rozgrywane są szkolne turnieje, śmiało można stwierdzić, że jest coraz bardziej popularny i wymaga mniejszych nakładów finansowych niż np. tenis

Wakacje tuż tuż, warto przypomnieć sobie dzieciństwo, dobre samopoczucie i radość ze wspólnie spędzonego czasu na świeżym powietrzu gwarantowane!



A Wy gracie w badmintona?


2 komentarze:

  1. Przypomniało się mi moje dzieciństwo i młodość. To były czasy. Jedynym minusem było to, że czasem za często paletką udało się mi uderzyć w ziemię i się wygięła albo 2)lotka wpadała do siatki.
    pozdrawiam.
    ps. jako sport superancji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, jakby to było wczoraj jak na działkach w miejscowości skoki graliśmy z siostrą i bratem w badmintona :) Piękne czasy, ostatnio rozglądałem się za dobrymi butami i znalazłem: https://www.badmin.pl/buty-meskie-c-2.html. Sklep wygląda naprawdę fajnie i widać, że się specjalizują w tej dziedzinie.

      Usuń