niedziela, 30 września 2018

Wyzwanie Gościnnej Projektantki - Dowolny temat, określony kształt.

Witajcie! Dziś chciałybyśmy Wam przedstawić kolejną utalentowaną duszyczkę,
 a jest nią Ewa z bloga Moje kartki.


Nazywam się Ewa Pawlak-Lewandowska, a w necie moje prace znajdziecie 
na facebooku i instagramie pod nickiem : pasjEwy. 
Od dwóch lat prowadzę też własny blog:

Oto kilka moich prac:



Aktualnie jestem ambasadorem marki @Papelia, dla której tworzę...
wszystko co mi tylko przyjdzie do głowy. Nie preferuję jednego stylu-raczej eksperymentuję i ciągle poszukuję tego, co dla mnie najciekawsze. Ostatnio zakochałam się w kartkach typu pop up box i właśnie z myślą o pracach przestrzennych przygotowałam wyzwanie pod tytułem:

DOWOLNY TEMAT, OKREŚLONY KSZTAŁT

i proszę o zdjęcia kartek o dowolnej stylistyce, dodatkach itp., ale kartek sztalugowych, składanych, trójwymiarowych itp. - czyli o kształcie innym niż tradycyjny prostokąt czy kwadrat.

Nagrodę o wartości 50 zł funduję wspólnie z @Papelia - będą to tekturki oraz mix papierów marki Graphic45

Pozdrawiam gorąco
Ewa Pawlak-Lewandowska

Zapraszamy do zapoznania się z zasadami naszych wyzwań, a oto banerek dla chętnych:



Serdecznie zapraszamy, 
Zespół KTM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz