piątek, 10 maja 2019

Wyzwanie cykliczne "Kaktus"

Miałam ochotę na to wyzwanie od dawna. Nie wiem czemu, ale lubię kaktusy. Zachwycają mnie tym, że są takie dostojne, piękne, a zarazem niebezpieczne i groźne. Zachwyca mnie środziemnomorskie bogactwo, a przede wszystkim to, że tak pięknie kwitną. 
Takie właśnie jest nasze kolejne wyzwanie KAKTUSY. 


Oto prace naszych projektantek:

Monika zrobiła kaktusa z koralików pyssla.



karto_flana narysowała ołówkiem kaktusa


oraz wykonała kartkę o optymistycznym przesłaniu.


tynka zrobiła radosną karteczkę z motywem kaktusa:



Etoile również przygotowała kartkę:



AsiaB wyhaftowała kwitnącego kaktusa.


Anna zrobiła kaktusowy breloczek


Lola wykonała kartkę z kaktusem i art journal




Jeżeli macie jakiś pomysł na kaktusową pracę zapraszam Was serdecznie do naszego wyzwania. 

Tym razem mamy wiele nagród do rozdania,a temat bardzo wdzięczny także zapraszam do udziału. 
Nagrody sponsorują:  

Scrapkowo - bon na zakupy o wartości 30 zł,

scrapkowo

Magraf  - bon o wartości 35 zł, 

Magraf
Hag-art
 - zniżka 20% na zakupy

HagArt

Bloomcraft
 - zniżka 20% na zakupy

BloomCraft

Dla chętnych banerek :




 Pozdrawiam 
Monika

2 komentarze:

  1. Haha wesołe inspiracje wykonalyscie:) uśmiechałam sie cały czas Gdynię oglądałam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam motyw kaktusów :) piękne prace przygotowałyście

    OdpowiedzUsuń