czwartek, 12 grudnia 2019

Wymianka 2x2

                          Dzień dobry! Wokoło pełno wymianek, więc postanowiłymy urządzić też                                                               swoją, Może macie ochotę dołączyć?

                                                                        Wymianka 2x2

                                           Wymianka będzie polegała na wysłaniu do swojej pary:
                                             - dwóch przydasi, jeden z nich omawiacie ze swoją parą, naatomiast                                                                     drugi ma być niespodzianką
                      -dwóch umilaczy typu kawka, herbata, czekolada, świeczka, drobny kosmetyk itd. I                                        ponownie jeden z nich ustalacie ze swoją parą, a drugi to niespodzianka
                                                          -Można włożyć książkę 

Poniżej szczegółowe omówienie zasad i proszę by każda zainteresowana zabawą osoba się z nimi zapoznała:


1. Do zabawy może przystąpić każdy pełnoletni posiadacz rękodzielniczego bloga, profilu na facebooku, galerii prac itp. który zgłosi chęć uczestnictwa w komentarzu pod tym postem.

2. W komentarzu pod tym postem należy podać adres swojego bloga, profilu na fb, galerii prac itp. oraz adres email, a także WYRAŹNIE zaznaczyć czy zgadzamy się czy też nie na wysyłkę za granicę...

3. Prezenty będziemy wysyłać w parach, pary opublikujemy w poście na blogu po 12 stycznia 2020, dodatkowo link do tego postu wyśle Wam w mailu. Osoba nadzorująca zabawę, będzie Wam pomagać w ustalaniu danych, jeśli natraficie na jakieś problemy.

4. Wysyłkę robimy listem poleconym lub paczką TYLKO I WYŁĄCZNIE.

5. Zapisy trwają od dnia dzisiejszego do 12 stycznia do północy.

6. Paczka musi znaleźć się u obdarowanego najpóźniej 02 lutego 2020. W tym dniu prezentujemy nasze prezenty.

7. Osoby, które się zapiszą proszone są o zamieszczenie u siebie na blogu, profilu facebookowym, galerii prac itp. banerka, przekierowującego do tego posta, a po wysłaniu i otrzymaniu paczki, powinny dodać post podsumowujący zabawę.

Wszelkie problemy i pytania zgłaszajcie na maila klubtworczychmam@interia.pl. Nie odpowiadamy za problemy, kłopoty z wysyłką, przedłużenie czasu wysyłki itp. wynikające z działalności poczty.

Zastrzegamy sobie poinformowanie na łamach bloga o osobach, które nie wywiązały się z podjętego zoobowiązania wymiankowego.

No i jak, znajdą się chętni?

27 komentarzy:

  1. Jestem chętna na wymianke. Wysyłka Pl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://agula-haft.blogspot.com/?m=1
      wardzyska82@gmail.com

      Usuń
  2. Ja jestem chętna, bardzo fajna wymianka się szykuje :)
    Wysyłka tylko na terenie Polski. email lidia23@poczta.onet.pl
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem chętna, wysyłka na terenie PL
    agnieszka8527byczkowska@gmail.com
    agnieszka8527.blogspot.com
    Moje małe przyjemności

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętna! Mogę wysłać za granicę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez sie chetnie pobawię
    robotkirecznenawesolo.blogspot.com
    baran.agata@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. I Ja chętnie się pobawię :)
    pasje-magos.pl
    Wysyłka tylko w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja te chetnie, ale nie mieszkam w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  8. chętna! obojętne czy pl czy zagraniczna wysyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ciekawie się zapowiada a można paczkomatem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak, ale i tak musiałabyś ustalić to ze swoją parą wymiankową.

      Usuń
    2. To zaryzykuję w takim razie a i wysyłka PL :)

      Usuń
  10. Chętna na wymiankę ;) wysyłka PL
    turkusowomi.blogspot.com
    turkusowooo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie dołączę do wymianki! :) Mogę wysłać w PL i za granicę, wszystko jedno.
    www.creadivvva.blogspot.com
    crea.divvva@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Również się zapisuję, wysyłka PL. Mail j.bialy.o2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie się przyłączę.
    Mail: tynka.p84gmail.com
    Blog: przezkrotkachwile.blogspot.com
    Wysyłka na terenie Polski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też:) Proszę mnie zapisać.Tym razem tylko PL. Ostatnia moja wymianka za granicę mimo,że polecona "szła" ponad miesiąc :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam za gapowe.Mój blog - https://papillon-motylkowo.blogspot.com
      e-mil- szarobure@gmail.com

      Usuń
  15. A dawno się nie bawiłam w żadne wymianki więc i ja się zapiszę.
    Mieszkam w Irlandii, wiec automatycznie zgadam się też na wysyłkę zagraniczną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy jeszcze się załapię na wymiankę.. https://m.facebook.com/profile.php e- mail aisog100@interia.pl wysyłka na terenie Polski

    OdpowiedzUsuń