środa, 19 sierpnia 2020

Kreatywnie z dzieciakami - DZIEWCZĘCE KLIMATY

 Witajcie. Dziś post poświęcony twórczym poczynaniom dziewcząt :)

W naturze kobiet, a wcześniej dziewcząt leży dbałość o estetykę. Od małego mogą nam się podobać jakieś szczególne przedmioty, kwiaty, konkretne kolory. 

Ostatnio moja 8latka poprosiła o telefon żeby zrobić zdjęcia motylom, które zleciały się do jeżówek...

Robienie zdjęć oczywiście nie jest domeną jedynie dziewcząt, ale inne tematy znajdują się na zdjęciach robionych przez moją starszą córkę, inne przez syna :)


W zeszłym tygodniu Zosię odwiedziła jej koleżanka z klasy. Udało się nam wyjść razem na łąkę, zebrać kwiaty do bukietów...dziewczynom zrobiłam też na prędko wianki...a potem dałam im odrysowane na tekturze "sukienki", które ozdabiały same według swojego gustu i pomysłu. Wyszło im pięknie. A i zabawę miały przednią, bardzo im się ten pomysł podobał. Żałuję, że trzeciej kiecki sobie nie odrysowałam, haha, bo dziewczyny bardzo samodzielne, a ja miałam taką nadzieję na jakąś współpracę, tymczasem wczuły się w rolę projektantek bardzo ;p





Dziewczyny dobierały elementy dekoracyjne, łączyły ze sobą róże rzeczy...naprawdę byłam pod wrażeniem :)


A ostatnio Zosię zajmuje urządzanie domku dla lalek najróżniejszymi przedmiotami użytkowymi. Tak wyglądają kredki zrobione z....wykałaczek.
Oczywiście pomysł zaczerpnięty z Pinterest. 
Razem z Zosią przeglądamy różnego rodzaju inspiracje, wiele z pomysłów potem wykorzystujemy tworząc COŚ razem :) Poznajemy w ten sposób swoje gusta...

Oczywiście postaram się o wpis w "chłopięcym" klimacie...choć mój syn- wolny duch -podobnie jak i jego pomysły na zabawę są ciężkie do uchwycenia ;)

Pozdrawiamy Was ciepło!

tynka i Zosia :)

5 komentarzy:

  1. Justynko świetny pomysł na stworzenie sukienki, oj szkoda że dla siebie nie przygotowałaś☺ A kredki z wykałaczek no proszę, tanio a jak pięknie zrobione. Super☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dokładnie. Bawiłabym się równie dobrze. Tylko potem do mnie dotarło, że nie mam takiego dużego kartonu... ;)

      Usuń
  2. Obłędne sukienki "uszyły" dziewczyny 😍 Świetny pomysł na zabawę z koleżankami. Spróbuję z moimi córkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te sukienki wyszły bombowe !!! Ekstra pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne kreacje wyszły Dziewczynkom. Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń