niedziela, 15 listopada 2020

Mama czyta- "Piekielny układ" A.S.Sivar

 Takie książki to mogę czytać zawsze. Mimo tego, że scenariusz książki wydaje się być oklepany i przewidywalny ta powieść niezwykle mi się spodobała. Jedyny minus to ilość stron w poszczególnych rozdziałach- jeżeli ktoś musiał by przerywać czytanie (na szczęście ja miałam dużo wolnego czasu) to poszczególne rozdziały czasem są bardzo długie. 


Nicole jest gotowa na wiele, żeby ratować swoją siostrę. Ma dwadzieścia kilka lat i pracuje jako trenerka fitnessu. Kiedy jednak jej ojciec wybiera jej młodszą siostrę Amy, żeby odpracowała jego długi, Nicole postanawia wyręczyć siostrę. Swoją drogą - co to wogole za ojciec? Który kochający tata poświęca córkę, żeby spłacić swoje długi? Dla mnie nie do pomyślenia.... Ale wracając do historii. Dziewczyna zatrudnia się w klubie go-go, gdzie pracuje jako kelnerka. Tam poznaje przystojnego, naprawdę przystojnego młodego człowieka. Mogłabym nawet pokusić się o powiedzenie, że to był ideał mężczyzny.  Co wyniknie z ich znajomości? Czy dziewczyna odpracuje dług ojca? A może dojdzie do czegoś innego? Jeśli jesteście tego ciekawi to powinniście dać szansę A.S. Sivar i pobiec do biblioteki albo księgarni po tę powieść. 

"Piekielny układ" to nie tylko opowieść, która pokazuje erotyczne zbliżenia i uniesienia między dwojgiem bohaterów, ale także można w niej odnaleźć romantyczne chwile, które spędzają ze sobą bohaterowie. Szczerze powiedziawszy to już dawno nie czytałam takiej książki, którą pochłonęłam w jedno popołudnie i mimo piekących oczu musiałam ją skończyć tego samego dnia. 

Jeśli tylko będę mieć taką możliwość to chętnie sięgnę po inne książki tej autorki. 

Książkę przeczytałam dzięki uprzejmości wydawnictwa Novae Res. 

Pozdrawiam serdecznie, Monika.

1 komentarz: