niedziela, 11 grudnia 2022

Motyw - PIERNIKI

Pierniki...ich korzenny zapach unosi się w niejednym już domu. To za ich sprawą wprowadzamy się w typowo świąteczny nastrój.





 Z piernikami to jest jeszcze tak, że dekorowanie przy wspólnym stole zacieśnia więzi... Tradycyjnie więc tynka z dzieciakami przyjaciół i kuzynostwem ozdabiają te słodkości...












U Asi JB tradycją już jest, że w mikołajkowy dzień zjeżdżają się jej dorosłe dzieci i wszyscy lukrują pierniki.


 W tym roku nie brakło mundialowych akcentów:


Zawsze jest dużo śmiechu, zabawnych i kreatywnych pomysłów na przyozdabianie:


Co roku jest jakaś nowa foremka. Tym razem przebojem był Bebok (to śląskie straszydło, które porywało niegrzeczne dzieci):
(ślonsko forymka na maszkety = śląska foremka na słodycze/słodkie wypieki)

Taką cudną zawieszkę pierniczka zrobiła joasia&art:

karto_flana co roku także oddaje się tradycji, razem z synami piecze pierniki...a w wolnym czasie tworzy np.takie cuda: uroczą zawieszkę Pana Piernika i karteczkę z motywem pierniczka:



Motyw piernika jest wyjątkowo wdzięczny.
Zobaczcie jakie fantastyczne wianki z nich można też zrobić (inspiracje z sieci)




Jeśli chcecie wprowadzić się w świąteczny nastrój zachęcamy Was do naszych wpisów z poprzednich lat...znajdziecie u nas pomysły, inspiracje i tutki...ba dekoracje, ozdoby, dużo jest też pierniczkowych wpisów... Zapraszamy :)
Miłego wieczoru.

Zespół KTM

6 komentarzy:

  1. Mniam 😉 u nas też już zapachniało 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jak tu piernikowo ☺️U nas też już pachnie ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. My będziemy działać z piernikami w tygodniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha, ten Bebok mnie urzekł xD też chce taką foremkę, urodziłam się w Bytomiu i mieszkałam tam 21 lat XD, toż to grzech, że ja w kuchni nie mam takiego cuda.

    OdpowiedzUsuń
  5. No, takie apetyczne pierniczki to sama chciałabym pod choinką znaleźć :) Ale apetytu mi narobiliście :)

    OdpowiedzUsuń