środa, 9 października 2013

Kolorami jesień się zaczyna....



"Mimozami jesień się zaczyna,
Złotawa, krucha i miła."

To słowa piosenki  Cz. Niemena, które co roku towarzyszą mi jak świat nabiera barw. Złoci się, żółci, czerwieni. Pojawiają się brązy, z czasem szarości. W sumie chyba jak większość nie lubię pluchy i szarości za oknem. Za to lubię naszą piękną Polską Jesień. 
Zobaczcie jakie uchwyciłam momenty.





Bardzo bym chciała, abyśmy się wspólnie bawili kolorami jesieni. 

Forma pracy dowolna! Co tam komu w duszy gra. 

Jedyny wymóg - k o l o r y    i n s p i r o w a n  e    j e s i e n i ą.

Moje prace w kolorach jesieni prezentuje u mnie na blogu. Nie będę ich tutaj powielać. Mam nadzieję, że wystarczą Wam moje jesienne zdjęcia.
Od miesiąca  bawimy się Kolorami jesieni. Jesteśmy już przy fioletowym.
Zachęcam do równoczesnego zgłaszania prac w Klubie Twórczych Mam i na blogu u mnie lub Agi.

Zobaczcie prace dziewczyn z naszego zespołu.


Apetycze kolczyki Ar_niki




Jesienny komplecik Tynki.
i jej herbaciarka.


słoneczniki Pauliny


mięciusia poducha Diany ;)



Czekamy na Wasze prace inspirowane kolorami jesieni! 
Prace proszę dodawać "żabką".


Miłego dnia wszystkim.

Edita




6 komentarzy:

  1. Chętnie spróbuje swoich sił w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja spróbuję - pierwszy raz biorę udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też perwszy raz hihi mam nadzieję że zakumałam wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To tak w ostatniej chwili jeszcze ja:) Nigdy się nie wyrabiam ale teraz zdążyłam:)

    OdpowiedzUsuń