czwartek, 24 października 2013

Nowe wyzwanie Gościnnej Projektantki






Witajcie!
Jedno wyzwanie się kończy (podsumowanie wyzwania RECYKLING już wkrótce...Anitka ma twardy orzech do zgryzienia, bowiem Wasze prace wyszły super!!)  kolejne się zaczyna...tym razem zapraszamy do zgłaszania prac na WYZWANIE
Gościnnej Projektantki Chabrowej Panienki - BUKIET


"Do wyzwania możecie zgłaszać prace jakkolwiek kojarzące się Wam z bukietem; może to być bukiet słodyczy, kwiatów, smaków, czy kolorów. Bukiet może być haftowany, lepiony, sklejany po prostu wykonany w dowolnej technice.
Wasze prace muszą być nowe wcześniej nie publikowane.
Termin zgłaszania prac: 23 październik- 6 listopad
Wśród zgłoszonych prac wybiorę jedną, która spodoba mi się najbardziej i nagrodzę... kosmetyczką, którą wykonam specjalnie dla zwycięzcy!!"
A oto przykładowe kosmetyczki 

Jeżeli macie ochotę, możecie zgłosić więcej niż jedną pracę :)
Link do posta, w którym prezentujecie pracę prosimy pozostawić w komentarzu pod postem...

ZAPRASZAMY do udziału w wyzwaniu!

Pozdrawiam
tynka

11 komentarzy:

  1. bukiet warzyw :) bukiet liści :) bukiet możliwości :) To ci WYZWANIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze...kuszące..ale może znajdę czas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja zgłaszam haftowane mikro - bukieciki:
    http://haft-tkanina-dzianina.blogspot.com/2013/10/haft-rococo-haftowany-komplet-bukiecik.html
    Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety strona szukana przez Ciebie w tym blogu nie istnieje.

      Usuń
  4. oto moja odpowiedź:) http://mamelkowo.blogspot.co.uk/2013/10/przepisnik-i-nowa-swiecka-tradycja.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam jeszcze dodać, że mi udało się wejść na bukietowego posta do Ma. Kra. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokladam moja kartke z malowanym bukietem:
    http://mojeszydelkoweprzygody.blogspot.de/2013/11/jeszcze-troche-kartek.html

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja dorzucam coś swojego:
    http://asiab-mojehafciki.blogspot.com/2013/11/bukiet.html
    Pozdrawiam Was serdecznie)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, ze to było tylko dwu-tygodniowe wyzwanie.
    Uczestniczkom dziękuję za zgłoszone prace.

    OdpowiedzUsuń