wtorek, 1 października 2013

PODSUMOWANIE wyzwania "Zrobione z mamą - WSPOMNIENIA z WAKACJI"

WITAJCIE!!
Jesień za oknem! U mnie na szczęście od kilku dni słoneczna...ale JESIEŃ to JESIEŃ i pomimo, że ją kocham (naprawdę!!) to lubię wspomnienia...także te wakacyjne...w zasadzie to najmilej wszystko się WSPOMINA w długie jesienne i zimowe wieczory-prawda?
Miesiąc temu zaproponowałam Wam zabawę 
"Zrobione z mamą - WSPOMNIENIA z WAKACJI"
Udział w niej wzięły 4 mamy i ich pociechy :)

Tutaj odsyłam Was do zapoznania się z pracami dziewczyn i dzieci :) a przy okazji do poznawania i poszerzania grona naszych twórczych mam :)


i właśnie praca Joasi i Jej Synka zdobywa PIERWSZE MIEJSCE :) GRATULUJĘ
Joasiu gratuluję pomysłu i zaangażowania synka w projekt...pomysł i wykonanie od samego początku bardzo mi się podobał :) zdjęcie zapożyczone z bloga Joasi...
Proszę przyjmij bannerek oraz skontaktuj się ze mną mailowo w sprawie projektu i wysyłki nagrody (tynka.p84@gmail.com)


Pozostałym Mamom i ich DZIECIACZKOM  SERDECZNIE DZIĘKUJĘ za udział w wyzwaniu, zapraszam do kolejnych...a dla Was taki oto bannerek-wyróżnienie :)

ps. zdjęcia krajobrazu i słoneczniki ściągnięte z TEJ stronki

DZIĘKUJĘ za udział w zabawie!
POZDRAWIAM Was ciepło!!

5 komentarzy:

  1. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie to moje pierwsze odkąd prowadzę bloga :) Bardzo się cieszę :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku ale się mój synek ucieszy :) bardzo dziękuje za takie miłe 1-miejsce i zaraz piszę maila. :) dziękuje głównie w imieniu syna bo to on zrobił prawie wszystko ja mu tylko trochę pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i oto chodzi w naszych zabawach :) o zaangażowanie dzieciaczków do twórczej pracy :)
      jeszcze raz gratuluję!!

      Usuń