wtorek, 8 października 2013

Tęczowe podsumowanie oraz nowe wyzwanie Gościnnej Projektanki

Witajcie...
Dziękujemy Wam za udział w naszych zabawach, wyzwaniach... Jest nam miło, że wciąż kolejne osoby dołączają do grona obserwatorów :)
Nadszedł czas podsumowania wyzwania tęczowego zaproponowanego przez 
Gościnną Projektantkę ANIĘ
Ania miała trudny wybór, ponieważ Wasze prace były naprawdę ŚWIETNE...
Nasza Projektantka Ania postanowiła, że PIERWSZE miejsce otrzyma :


Oto praca jaką zgłosiła CreaDiva:



Zwyciężczynię prosimy o KONTAKT z ANIĄ (annabiedronska@interia.pl ) w celu ustalenia szczegółów przesyłki...
GRATULUJEMY...

A teraz żeby już nie przedłużać, bo zapewne nie możecie się doczekać kolejnego WYZWANIA, przedstawiamy Wam Gościnną Projektantką-twórczą Mamę ANITKĘ,

Przygotowała ona dla Was następujący temat "RECYKLING"



Oczywiście zasady zgłaszania Waszych prac takie jak zawsze: praca musi być nowa, tzn nie może być wcześniej publikowana, bannerek do pobrania...termin zgłaszania prac 8-21 październik 2013, link do posta w którym prezentujecie pracę zostawiacie pod tym postem w komentarzu...
 A prace? Możecie zgłosić każdy Wasz pomysł, w którym POWTÓRNIE wykorzystacie jakiś produkt, albo nadacie DRUGIE ŻYCIE jakiemuś przedmiotowi...
włączamy RECYKLINGOWE-twórcze myślenie i do dzieła :)

Oto, co Anitka przygotowała jako pracę przykładową:



"Moja praca to doniczka zrobiona z opakowaniu po surówce potapowana farbą akrylową, na niej zrobiony jest decoupage. Nagrodą dla najciekawszego projektu recyklingowego będą sutaszowe fioletowe kolczyki + jakieś przydaśki. Pozdrawiam i miłego tworzenia-Anita"


POZDRAWIAMY WAS ciepło...
Zespół KTM :)

15 komentarzy:

  1. mam problem z dodaniem nowego linka do wyzwania ten który już jest dotyczy kolory jesieni a wyskakuje tez pod tym wyzwaniem i nie wiem jak dodac prace do tego wyzwania

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że prawidłowo zgłosiłam swoją pracę, bo robię to pierwszy raz:) Gdyby jednak cos było nie tak, to proszę dać mi znać przed terminem końcowym. Dziękuję:) Pozdrawiam serdecznie. Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja praca jest dobrze zgłoszona, dziękuję za udział.

      Usuń
  3. Nie wiem czy dobrze zrozumiałam, że w komentarzach zgłaszamy prace do wyzwania recyklingowego.. jeśli tak to moja praca z gazetowym rożkiem:)
    http://mojakreatywna-agapa.blogspot.com/2013/10/jesienny-bukiet.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prace zgłasza się przez "żabkę" widzę ze praca do innego wyzwania jest zgłoszona przez żabkę a ta właściwa przez komentarz, ale bede pamietać przy ocenianiu.

      Usuń
    2. Bardzo przepraszam za nieuwagę :(( już wszystko naprawiłam i teraz jest jak być powinno :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje bardzo za zaproszenie do wzięcia udziału w wyzwaniu ale niestety chyba nie zdąże stworzyć czegoś nowego, czego wcześniej publikowałam na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. A jednak zdążyłam coś wymyślić. Moja praca do wyzwania recyklingowego znajduje się tutaj http://muraskasienudzi.blogspot.com/2013/10/karoca-z-koniem-czyli-pomys-na-szkatuke.html. Mam nadzieję, że dobrze ją zgłaszam . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prace zgłasza sie przez "żabkę" ale jak tego nie zrobisz to oczywiście wezmę ją tez pod uwagę.

      Usuń
  7. Gratuluję..piękna tęczowa czapusia:)

    OdpowiedzUsuń