środa, 31 maja 2017

Podsumowanie Wyzwania Gościnnej Projektantki - Kocham Misie

Dziękujemy Wam serdecznie za zainteresowanie się Wyzwaniem Gościnnej Projektantki - Kocham Misie. 

Zobaczcie jakie prace wzięły udział w zabawie :


 

 


 

 

 

 


A oto decyzja Czarnej Damy:

"Jeszcze raz chcę bardzo podziękować za to, że mogłam zostać
gościnną projektantką w Klubie Twórczych Mam.
Bardzo też dziękuję dziewczynom, które wzięły udział w wyzwaniu.
Wszystkie prace jakie powstały są fantastyczne i każda zasługuje na wyróżnienie.
Jednak nagroda jest tylko jedna a powędruje ona do.... HANDALUTKI.
Gratuluje serdecznie! Pomysł na misia-poduszeczkę jest rewelacyjny.
Pozdrawiam wszystkich gorąco - Lidka (Czarna dama)

P.S. Handalutkę proszę o podanie adresu na który mam wysłać upominek :)"

My również gratulujemy, oto banerek dla Handanulki i zapraszamy do aktualnie trwających wyzwań znajdujących się na pasku bocznym. 



  

7 komentarzy:

  1. A ja gapa zapomniałam o tych misiach a miałam wyszytego, no cóż skleroza nie boli:-(
    Gratulacje dla zwyciężczyni-misio cudowny więc jak najbardziej zasłużona nagroda. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje.
    Wszystkie 'twory' misiowe są na szóstkę z plusem (jak dla mnie).
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu ... Dziękuję :) taki piękny prezent na Dzień Dziecka :) Moje Pociechy niezwykłe się ucieszą :) A Dla mnie <3 to OGROMNA nagroda <3 Pozdrawiamy Wszystkich :) Moją faworytka była Ula.

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja też gapa zapomniałam o tych misiach....aj człek się starzeje normalnie...skleroza....
    Śliczne prace zrobiły dziewczyny - gratulacje dla zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwycięzcy. Pomysł na misia był wyjątkowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace,gratuluję wygranej :)
    A Lidzi za udane,pomysłowe wyzwanie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje Slicznie za zabawe :))) Cuuudne prace :))) Gratulacje dla wygranej :)) Super :) Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń