czwartek, 30 sierpnia 2018

Wyzwanie Gościnnej Projektantki- Szkoła

Witajcie!
Zapraszamy na kolejne spotkanie z utalentowaną osobą z cyklu "Gościnna projektantka", a jest nią Tatiana czyli Tina J.




Witam wszystkich bardzo serdecznie. Dziękuję za możliwość dzisiejszego inspirowania na blogu Twórczych Mam.

Mam na imię Tatiana, w blogowym świecie istnieję jako Tina J i prowadzę bloga tiny-handmade.blogspot.com. Serdecznie zapraszam w moje skromne progi. Znajdziecie tam głównie prace z papieru- czyli kartki. Lubię tworzyć kartki w niestandardowym formacie:)













Jednakże swój czas poświęcam także na szydełko, wszędzie je zabieram i w wolnych chwilach coś dziergam.
Oto kilka przykładowych prac: 








Czasami coś uszyję






Bardzo rzadko wyplotę coś z wikliny papierowej, jak również potworzę inne rzeczy.







A temat jaki proponuję na wrzesień to: SZKOŁA i wszystko co jest z nią związane.
Plany lekcji, karteczki z okazji rozpoczęcia szkoły, notesiki na zapiski, zakładki, woreczki na strój do w-f, myślę, że nawet szydełkowe rękawiczki, czy czapeczki tez mogłyby być. 

A oto moje przykładowe prace:




Nagrodą będzie brelok w formie gorsetu w kolorze wybranym przez zwyciężczynię, a także haftowane zawieszki- bombki.



Życzę miłego tworzenia
Pozdrawiam Tina J


Dziękujemy, że zgodziłaś się na gościnne występy na naszym blogu.

Jeśli macie ochotę wziąć udział w wyzwaniu, zapraszamy do pobrania banerka zabawy i zapoznania się z zasadami wyzwań.



Pozdrawiamy!
Zespół
KTM

10 komentarzy:

  1. Cześć Tino, miło Cie widziec i ciesze sie ze kolejny temat dla nas wymyśliłaś, mimo ze szkoła to temat taki sobie dla mnie, to spróbuje cos wykombinować :) pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie tworzysz Tino. Fajny temat, może coś pomyślimy z Krzysiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tworzysz! :)
    I jak różnorodnie! :)
    Witamy w gronie naszych Gościnnych Projektantek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tina!!! Super wyzwanie:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tino piękne prace, zauroczyły mnie te kartki z gorsetami, świetne, inne niepowtarzalne. Może uda się coś wymyślić, plan lekcji by się przydał:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różnorodne i piękne prace. Zdolna kobieta z Ciebue.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny temat wyzwania, może uda mi się coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję dziewczyny z miłe słowa. Mam nadzieję, ze uda się wam stworzyć ciekawe prace. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu 😀

    OdpowiedzUsuń