poniedziałek, 13 stycznia 2020

Ogłoszenie wymiankowych par

Witajcie serdecznie!
Dziś poznacie swoje wymiankowe pary. 
Zgłosiło się 17 osób, dlatego jedna osoba wymienia się dwukrotnie. Niektóre osoby nie podały adresów mailowych. Spróbujcie się  z nimi skontaktowac, ja tez spróbuję zostawić komentarze w blogach, na fb itp. Napiszcie do osoby ze swojej pary i ustalcie adres do wymianki i ewentualne preferencje.

Aby nie przedłużać podaję pary wymiankowe:

agula (wardzyska82@gmail.com)-  EviPasjonatka (lamparciatko@gmail.com)

Czarna Dama (lidia23@poczta.onet.pl) - turkusowoo (turkusowooo@gmail.com)

Agnieszka (agnieszka8527byczkowska@gmail.com)- tynka  (tynka.p84gmail.com)

Ania z Zapiecka- karto_flana (EllaZajac@interia.pl)

Agata (baran.agata@vp.pl)- Gosia Gosia (aisog100@interia.pl)

Pasje Magos (hafty.magos@gmail.com)- AsiaB (j.bialy.o2@gmail.com)

Asikowy KAcik- AsiaB (j.bialy.o2@gmail.com)

CreaDiva (crea.divvva@gmail.com)- Majalena (majalena79@wp.pl)

Mama Mai (monika.hanzel@gmail.com)- Mięta (szarobure@gmail.com)

Co wysyłamy?

Dwa przydasie i dwa słodycze. Jeden przydaś i jeden słodycz ustalamy z wymiankową parą, a drugi to niepodzianka. Prezeny powinny znaleźć się u wymiankowej pary 2 lutego. Na pełen regulamin wymianki zapraszam do tego wpisu. Wymiankowe pary są podpiete na bocznym pasku wraz z banerem wymianki.

Miłej zabawy!

10 komentarzy:

  1. super :) nie podałam maila więc: lamparciatko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, będę się kontaktować ze swoją parą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Napisałam do Gosi 13go stycznia ale wciąż nie dostałam odpowiedzi, co robic ???

      Usuń
    2. Napisałam do niej, moze mail przeoczyła, albo utknął w spamie?

      Usuń
    3. Witam. Odpisałam na maila 13 stycznia proszę sprawdzić w spamie. Zresztą zaraz wyślę go ponownie

      Usuń
    4. OK, dzięki za info, mam nadzieję, że uda się wszystko wyjaśnić.

      Usuń
  4. Dziękuję za wybór pary :) z Agnieszką już się kontaktowałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też juz skontaktowana z drugą osobą:)

    OdpowiedzUsuń