poniedziałek, 30 sierpnia 2021

Morskie opowieści - malujemy falę i najeżkę

 Ahoj! Wakacyjne prace kreatywne o tematyce morskiej bardzo spodobały się mojej siedmioletniej Lili. Podsumowała je chyba tym rysunkiem 😆😆😆):

Dziś nasze dwa morskie kursy dla Was. Pierwszy to spieniona fala, która wykonaliśmy na podkładzie imitującym płótno farbami akrylowymi. Do nanoszenia farb Lili użyła pędzli i palców 😁



Nasza  druga propozycja to namalowanie rybki zwanej najeżką za pomocą gumowej piłeczki z kolcami. Nie było to wcale takie proste, ale Lili poradziła sobie 👍



A teraz praca pt. "Rafa koralowa", która Lili zrobiła pod moją nieobecność. Dostałam ja po powrocie i jestem nią zachwycona. Już sama ilość rzeczy wykorzystanych do jej stworzenia robi wrażenie!

A to kolejne autorskiej pomysły mojej córki. Może w następne wakacje ona poprowadzi Morskie opowieści 😉


Dla taty, który interesuje się wędkarstwem i rybami powstała taka gra o rybach:
A mnie udało się kupić za grosze w lumpeksie bardzo ciekawą, bogato ilustrowaną Podręczną encyklopedię zwierząt RYBY. Teraz nad ta niedużą książeczką Lili spędza czas z tatą , który może podzielić się z nią swoją pasją.
Nasze wakacje upłynęły w morskiej tematyce. Poszerzyliśmy wiedzę na temat różnych morskich stworzeń, świetnie bawiliśmy się przy tworzeniu różnymi technikami, przeczytaliśmy kilka ciekawych książek.....ale przede wszystkim: zatęskniliśmy za morzem!  Korzystając z ostatniego pogodnego dnia wakacji pojechaliśmy na wycieczkę do wrocławskiego zoo gdzie na żywo podziwialiśmy morskie stworzenia. Polecam wszystkim - robi duże wrażenie 😀

Pozdrawiamy
JB i Lili

2 komentarze:

  1. Wrocławskie zoo bardzo lubimy z naszymi dziecmi :) ale nie po drodze nam tam poki co... Prace tworzycie świetne!!!! Udane te Wasze morskie opowieści, dzuekuje za nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że byłaś naszym obserwatorem Morskich opowieści. Może czymś zainspirowałyśmy, może coś ciekawego poleciłyśmy...

      Usuń