wtorek, 19 kwietnia 2022

Motyw Kielich

 Witajcie! Już niebawem rozpocznie się sezon pierwszych komunii świętych. Zapraszamy na kilka inspiracji w tym temacie.

Oto proste wzory na hafty krzyżykowe.


A tak ten motyw wygląda w wykonaniu karto_flanej.




A może haft łańcuszkowy, lub płaski?



I jeszcze haft matematyczny.



A tu jeszcze inspiracje naszych projektantek. 
 
JB: motyw kielicha na moich kartkach i innych pamiątkach komunijnych:








U Diars kielich pojawia się często w pracach komunijnych. Wykorzystuje go przede wszystkim na kartkach, ale też w boxach i na drewnianych szkatułkach:

 








Pozdrawiamy!

Zespół KTM.

4 komentarze:

  1. Rzadko mi się trafia komunijna karteczka do wykonania i też jakoś motyw kielicha omijam, chociaż myślę, że parę razy się pojawił w moich pracach:)...... dzieki za inspiracje, Wasze prace niezwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę wspaniałe inspiracje, sama nie potrafię szczególnie haftować, ale jeśli chodzi o rysowanie to już idzie mi znacznie lepiej ;) Ewentualnie zwyczajnie kupuję gotowe kartki czy inne ładne prezenty ze stron takich jak https://zabawkaiwyprawka.pl/, czy inne. Jestem więc pełna podziwu dla tych pięknych haftów i ich autorek. Jednak ciekawa jestem jak długo zajęło Ci stworzenie tego pierwszego haftu droga Karto_flana? Może sama się jednak podejmę tego wyzwania ;) trzeba w końcu podejmować się kolejnych wyzwań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że 3 godziny. Ciężko ocenić, bo robiłam „na raty”. Zachęcam do tworzenia :)

      Usuń