czwartek, 20 października 2022

Dyniowy Październik: Tutorial poduszka z dynią

 
Zapraszam Was serdecznie na tutorial, w którym pokażę krok po kroku jak uszyć taką poduszkę z dynią.

Zaczynamy od narysowania wzoru na kartce i wycięciu go.
Do zrobienia poduszki wykorzystam zieloną poszewkę, którą już miałam, oraz za małe rzeczy po moim dziecku: pomarańczowy szlafrok i zielone spodnie dresowe. Będzie to poduszka z recyklingu :)
Ponieważ wybrałam materiał, na którym nie da się rysować przypinam wzór szpilkami i wycinam.
Tak samo wycinam ogonek z zielonego materiału.
Do poszewki, którą wcześniej rozcięłam aby łatwiej było mi szyć, przypinam szpilkami wyciętą dynię i ogonek.
Obszywam dookoła ściegiem zygzakowym.
Aby zrobić w miarę równo przeszycia na dyni wycinam z papierowego wzoru elementy, przypinam je szpilkami do dyni i szyję wokół nich ściegiem zygzakowym.
Najpierw środkowy element.
Teraz kolejne części.
Z zielonego materiału wycinam długi pasek szerokości około 2,5cm i zawijając go do środka przeszywam ściegiem zygzakowym. To będą "wąsy" dyni. Nicią żółtą szyłam od początku wszystkie elementy, więc i tutaj ją zastosowałam.
Szpilkami przypinam przeszyty pasek formując wzór pozakręcanych pnączy. Następnie przeszywam go maszyną. Zszywam rozciętą poszewkę i poduszka gotowa.
Do kompletu zrobiłam jeszcze dynię według pomysłu Tynki, który parę dni pokazałam Wam tutaj
Poduszka to doskonała dekoracja pokoju a z małą dynia stanowią super komplet


Zostawiam Was z moją inspiracją i polecam mięciutka poduszkę na jesienne wieczory
JB


3 komentarze: