czwartek, 1 marca 2018

Wyzwanie Gościnnej Projektantki - Niespodzianka dla Niego

W marcu na blogu będziemy gościć kolejną niezwykle utalentowaną osóbkę :) 
"Witam serdecznie,
Mam na imię Halina,  w sieci występuję pod nickiem Inka-art.
Rękodziełem zajmuję się  od 7 lat. Interesują mnie przede wszystkim techniki plastyczne: scrapbooking, decoupage - moje dwie wielkie miłości a oprócz nich: szkic, rysunek, mix media, fusing, ceramika, malarstwo i  różnego rodzaju zdobienie z wykorzystaniem tkanin. Na początku moje serce skradł decoupage, tworzyłam w tej technice przede wszystkim zegary ścienne. Potem przyszedł czas na inne techniki jak ceramika i malarstwo. Od ponad trzech lat pasjonuję się scrapbookingiem, tworzę bardzo dużo kartek okolicznościowych, powstają też albumy, notesy, czekoladowniki i inne niestandardowe projekty.  Rękodzieło to moje drugie życie i wielka pasja, to cudowny sposób na relaks i poprawę nastroju, to satysfakcja z możliwości wykonania rzeczy niezwykłej, niepowtarzalnej, często z przesłaniem lub uwzględnieniem zainteresowań czy marzeń adresata. Lubię robić prace różnorodne, nie ograniczam się do wybranych technik, cały czas poszukuję i uczę się czegoś nowego.
Dzisiaj zostałam zaproszona na Gościnne Występy - dziękuję serdecznie całemu zespołowi za ten zaszczytny gest.
Z miłą chęcią zaprezentuję Wam moją twórczość w kalejdoskopowym skrócie z podziałem na techniki, jakimi się zajmuję:

- scrapbooking - w twej dziedzinie tworzę najwięcej ale jako że goszczę w Klubie Twórczych Mam to zaprezentuję Wam duży czekoladownik zrobiony dla Mamy,

- decoupage - zegar ścienny w jesiennych barwach, wykonany na porcelanowym talerzu oraz duże jajko gliniane -przed Wielkanocą powstaje ich zawsze dość sporo


- malarstwo -  bardzo prosty w swej formie obraz przedstawiający rozmarzoną Kobietę, malowany na płótnie farbami akrylowymi 


- mix media - ozdoby zimowe - bombka zdobiona gwiazdkami z makaronu i medalion, w którym zamknęłam zimowy pejzaż


- projekty niestandardowe (o wykonanie których bardzo często jestem proszona). Dzisiaj chcę Wam zaprezentować komplet do pokoju małego ucznia - wykonany na bazie przedmiotów z odzysku. Kocham tworzyć w duchu recyklingu i Was również gorąco do tego zachęcam :-)

Teraz chcę zaprosić wszystkich do licznego udziału w moim wyzwaniu :-)
Temat, jaki proponuję na marzec to:  NIESPODZIANKA DLA NIEGO
Chcę Was zachęcić do przygotowania prac w typowo męskim stylu - forma i technika jest dowolna.

I jeszcze kilka moich inspiracyjnych podpowiedzi :




Mam nadzieję że chętnie przyłączycie się do wspólnej zabawy. Dla Autora najlepszej, moim zdaniem, pracy przygotowałam nagrodę w postaci niedużej skrzyneczki z serduchem zdobionej techniką decoupage z przeznaczeniem na mały drobiazg dla Mężczyzny.


Więcej inspiracji, pomysłów, kursów krok po kroku lub propozycji na praktyczne zastosowanie rzeczy z recyklingu znajdziecie na moim blogu  http://inka-art1.blogspot.com    Zapraszam serdecznie, myślę że każdy znajdzie tam coś interesującego dla siebie.

Jeszcze raz pięknie dziękuję całemu zespołowi za miłą gościnę i  możliwość zaprezentowania swojego warsztatu.

Pozdrawiam cieplutko,
Inka"

My również dziękujemy, że zechciałaś u nas gościć i zapraszamy wszystkich do udziału w zabawie - dla chętnych banerek:



Zasady wyzwań znajdziecie TUTAJ
pozdrawiamy
KTM

12 komentarzy:

  1. Wychodzi Ci to na prawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to zgłaszam się jako pierwsza
    http://kartkowelove.blogspot.com/2018/03/131.html

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jako druga:)
    http://lookingatdeco.blogspot.com/2018/03/chopak-z-gitara.html
    Pozdrawiam serdecznie
    Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie pracy na moje wyzwanie:-)

      Usuń
  4. :) myślałam że nie będę mieć nic, ale nadarzyła się okazja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wspaniałej gościnnej prezentacji 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace! Szczególnie ujęła mnie ta z balonem - to obrazek- lampka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :-)))Tak to podświetlony obrazek - u mnie na blogu jest więcej zdjęć i opis tej pracy - zapraszam: http://inka-art1.blogspot.com/2017/09/swiecacy-balon.html

      Usuń