poniedziałek, 15 listopada 2021

Wspólne pakowanie prezentów - gwiazda

 Witam Was serdecznie i zapraszam do wspólnego pakowania prezentów. Dziś chcę Was zainspirować zwykłym papierem pakowym, który potrafi być naprawdę efektowny.

Potrzebujemy:

Do zapakowania mamy rzeczy o nieregularnych kształtach, u mnie to zestaw ozdób do włosów:


Z szarego papieru wycinamy 2 gwiazdy. Podpowiem Wam, że warto użyć papierów, które pozostają po papierach ozdobnych tzw. ich środki. Są one grubsze od zwykłego szarego papieru.


Następnie zszywamy je ze sobą zostawiając miejsce na włożenie prezentu.


Ozdabiamy gwiazdę pieczątkami ze świątecznym motywem. Możemy też coś narysować lub nakleić.


Tak wygląda moja opieczętowana gwiazda:


Teraz wkładamy do środka prezent. Można też gwiazdę dodatkowo wypełnić wstążkami, paskami papieru czy innymi bardziej śmiecącymi rzeczami jak konfetti, małe kawałki bibuły itp.
I zszywamy gwiazdę do końca.


Tak wygląda gotowa gwiazda, którą na koniec przewiązałam wstążką i dołączyłam bilecik:



Zapraszamy Was do zabawy. Fotografujcie swoje zapakowane pomysłowo prezenty. Już niedługo (w ostatnim poście wspólnego pakowania prezentów) ukaże się żabka poprzez którą prześlecie nam swoje pomysły. Nagrodę niespodziankę ufundował sklep Scrapkowo


Pozdrawiam
JB

5 komentarzy:

  1. Rewelacja! Bardzo fajny pomysł z tym przeczuciem maszyna :) dzięki !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Dzięki za Wasze podpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste i genialne. Aż mam ochotę spróbować tego, jak się nadarzy okazja. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ czaderski pomysł!!! No czad!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super pomysł! Kiedyś na Wielkanoc robiłam zajączki ze słodyczami w tej konwencji, choć moje były klejone. Zszywane gwiazdy są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń