poniedziałek, 29 listopada 2021

Wspólne pakowanie prezentów- pakujemy ciastka

 Witajcie! 

W dzisiejszym odcinku pakowania prezentów zapakujemy ciastka. Ja upiekłam je samodzielnie z tego przepisu.


Potrzebne będą:

Kolorowy sztywny papier np. scrapowy

Klej

Nożyczki

Plastikowe torebeczki/woreczki

Wstążki 

Dziurkacz (nie ma go na zdjęciu)

Bileciki do prezentów- wzięłam gotowe, ale możecie wyciąć sami i po prostu podpisać

Kordonek


Najpierw włożyłam po dwa ciastka do torebek i torebki przewiązałam wstążką.



Można poprzestać już na tym etapie, ale ja działałam dalej i wycięłam z papieru kawałek odpowiadający wielkości torebki, oraz opaskę, którą przykleiłam po drugiej stronie papieru. Do opaski włożyłam ciastka.


Dziurkaczem zrobiłam z boku dziurki i za pomocą kordonka przywiązałam bileciki do prezentów.


Zalecam transportowanie opakowanych ciastek w poziomie, bo w pionie mogą się wysunąć z opaski. Jeśli chcecie tego uniknąć to po prostu przyklejcie klejem torebkę do papieru. 



Zapraszam  Was do dalszego śledzenia naszego cyklu.
W ostatnim odcinku będziecie mogli się pochwalić Waszymi zapakowanymi prezentami i, kto wie, może wygrać nagrodę?

Sponsorem nagrody niespodzianki jest sklep Scrapkowo.




Pozdrawiam

Ela- karto_flana

3 komentarze:

  1. Niezwykle elegancko prezentują się ciastka w tym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alez swietne sa te Twoje opakowania na ciacha!!! Spore ciacha musza byc ale podoba mi sie pomysł ! Dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjadłabym takie ciacho:) opakowanie super.

    OdpowiedzUsuń