niedziela, 2 kwietnia 2023

Haftowanie z Coricamo - finał

 Witajcie w ostatnim etapie naszego wyzwania.

Pokazujemy nasze gotowe hafty oraz to jak zostały wykorzystane.

Do wybory były dla wszystkich trzy główne wzory.




W konkursie "Haftowanie z Coricamo" wybierzemy trzech zwycięzców.
Nagrody niespodzianki ufundował nasz główny sponsor wyzwania - klik


Przypominam, że każda osoba może dodać maksymalnie 3 pracę.
Na końcu tego postu możecie dodać 3 żabki ( linki do zdjęć gotowych prac).
Tylko zgłoszone praca pod tym postem biorą udział w konkursie.

W poprzednim poście (klik) - jest krótki opis jak można dodawać pod postem zgłoszenia.

Na koniec pokazujemy gotowe prace naszych projektantek.
Jagoda (Jagoda_tikm) wykonała zawieszkę z barankiem.


Ela (kartoflana) wykonała wielkanocną karteczkę z zajączkiem.


Ja przygotowałam moje pierwsze jajko ozdobne z haftem (joasia&art).


Zachęcam Was do dodawanie pod postem waszych gotowych, pięknych prac.
Jesteś bardzo ciekawi jak wykorzystaliście wasze hafty.

Możliwość dodawania żabek pod postem będzie do 10.04.
Po 15 kwietnia ogłosimy zwycięzców naszej zabawy.

Pozdrawiamy - projektantki KTM

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

13 komentarzy:

  1. Fajne prace powstały i świetne inspiracje DT. No cóż jakoś sie nie umiem zabarać za kontury mimo że haft już gotowy, ale mam nadzieję że niektóre dziewczyny skończą swoje prace.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w konkursie !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w hafcie i oprawie pracy. Najważniejsze żebyś miała przyjemność z tworzenia. Pozdrawiam Joasia ☺️

      Usuń
  2. Super piękne prace i bardzo ładne i zróżnicowane wykorzystanie haftów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo różnych pomysłów na wykorzystanie haftu, więc nie będzie łatwo wybrać 3 najlepsze pracę. Pozdrawiam Joasia ☺️

      Usuń
  3. Czuję się jak dziecko, gdy musi się do czegoś przyznać ;-)
    Niestety nie dokończyłam żadnego haftu. Po ostatniej wizycie u okulisty dostałam nakaz oszczędzania oczu, widzę podwójnie i do tego przyplątała się alergia i oczy okrutnie łzawią, xxx poszły więc w odstawkę. Na karteczkach milimetrowe różnice i brak kątów prostych już mnie nie martwią, wszystko można zakamuflować, ale w hafcie to niestety nie przejdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę abyś jeszcze kiedyś wróciłam do haftów. Kiedyś bolały mnie nadgarstki i palce również miała przerwę. Na szczęście przeszło z czasem. Pozdrawiam Joasia ☺️

      Usuń
  4. Piękne. U mnie połowa wyhaftowana. Nie zdążyłam ich zagospodarować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze jest że wzory są wykorzystywane. Pozostaje tylko zakończyć haft. Pozdrawiam Joasia ☺️

      Usuń
  5. Niestety nie udało mi się wykonać końcowego etapu wzorów świątecznych, zabrakło kilka dni. Pozdrawiam i gratuluję osobom, które ukończyły 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piękne prace, będzie ciężko wybrać trzy :-) kwiatki super sie haftowalo, ale mlecz przy baranku z konturami mnie wykończył. Czy bedzie jeszcze inny Sal z haftowaniem? Czekam z niecierpliwością. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Ci za udział, szykujemy niebawem niespodziankę od Coricamo.

      Usuń