poniedziałek, 31 lipca 2017

Wyzwanie Gościnnej Projektantki - Matrioszki

Witamy Was u progu kolejnego miesiąca i zapraszamy do zapoznania się z prezentacją sierpniowej Gościnnej Projektantki, a jest nią Mafalda&Mouse. Oto co Magda napisała o sobie :

"Witam
Dziękuję za wyróżnienie i możliwość zaprezentowania mojego rękodzieła. 
Bardzo mi miło, że moje prace zostały zauważone i zostałam gościnną projektantką miesiąca sierpnia. 
Mam na imię Magda, od ponad roku prowadzę bloga
 "Mafalda& Mouse" https://mafaldamade.blogspot.com/
Prezentuję przede wszystkim "wytwory rąk własnych". 
Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się od szydełkowania i długo nie było nic więcej. 








Po czasie odkryłam sutasz i wszelkiego rodzaju koraliki. Zauroczona filcowymi dekoracjami świątecznymi rozpoczęłam zabawę tym materiałem. Od tego czasu wykonuję aplikacje, maskotki i breloki. 



Aktualnie większość czasu poświęcam na "kartkowanie". To dziedzina dla mnie bardzo nowa, odkryłam ją spacerując po blogach.



Tematem mojego wyzwania jest "Matrioszka"
Moja przygoda z wyrobami z filcu zaczęła się od wykonania breloka "Matrioszki". Nie jestem w stanie policzyć ile "babuszek" do tej pory wykonałam. Dlatego chciałabym zobaczyć Waszą interpretację tematu. Technika wykonania pracy dowolna.



 

Nagrodą jest oczywiście filcowa "Matrioszka" z niespodzianką"

Oto banerek do wyzwania:
Oraz zasady naszych wyzwań <klik>

Pozdrawiamy

7 komentarzy:

  1. Prześliczne kolorowe prace tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są Twoje prace. Miło nam gościć Cię jako Projektantkę w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy temat i cudne te Twoje matrioszki:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne prace zaprezentowałaś, różnorodność technik jest urzekająca, a Matrioszki oczywiście skradły moje serce, kocham je i nie mogłam sobie odmówić udziału w Twojej zabawie :-) Na ostatnią chwilę zdążyłam ze swoją pracą :-) Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za cudowny temat wyzwania :-)

    OdpowiedzUsuń