niedziela, 30 grudnia 2018

Wyzwanie Gościnnej Projektantki - Kwiaty

Witajcie! Nadszedł czas na przedstawienie Wam kolejnej wspaniałej osóbki, 
którą jest Agnieszka z bloga Obrazy haftem malowane u Agnieszki:


"Witam serdecznie.
Mam na imię Agnieszka i jestem mamą na pełny etat wychowując trójkę dzieci.
W sieci prowadzę bloga o nazwie Obrazy haftem malowane u Agnieszki 
Rękodziełem zainteresowałam się w 2014 roku, najpierw był tylko haft krzyżykowy z czasem poznałam wspaniały quilling a dzięki blogowemu światu również decoupage i scrapbooking choć w nim mi daleko do ideału,
 ale próbuję sił ostatnio w kartkach składaczkach. 
Dodatkowo uwielbiam pichcić w kuchni 
i piec ciasta oraz próbuję stworzyć swój własny wymarzony ogród.
Z dzieciaczkami uwielbiam spędzać wspólnie czas
 i często razem tworzymy na zabawy w KTM:


A oto kilka moich prac:
dekoracje świąteczne - już nie muszę kupować, a tworzę je sama..


w tym roku po raz pierwszy zrobiłam bombki 3d..


uwielbiam wyszywane kartki, większość właśnie takich u mnie powstaje..


jak wspominałam kocham haft, powstaje on nie tylko na kartkach, 
ale także w większych pracach. Na prezenty np....


lub moja duma która wisi na honorowym miejscu w domu..


Zastanawiałam się nad tematyką wyzwania-mamy zimę,
 więc wypadałoby w tym temacie coś zrobić ale nie przepadam za tą porą roku,
 bo mi ciągle zimno a kocham wiosnę, lato i widok kwiatów.
A w styczniu mamy kilka popularnych imion, także dzień babci i dziadka,
 więc zapraszam Was na wyzwanie pt. "Kwiaty"
A oto kilka kwiatowych karteczek jakie zrobiłam:


A nagrodą będzie deseczka decu:



oraz zestaw papierów z motywem kwiatowym i coś słodkiego:)
Pozdrawiam serdecznie Aga"

Serdecznie zapraszamy do udziału w wyzwaniu, a dla chętnych banerek:


a tutaj zasady naszych wyzwań.

Pozdrawiamy,

Zespół KTM


2 komentarze: