czwartek, 4 kwietnia 2019

Podsumowanie wyzwania Gościnnej Projektantki - Zielono mi

Witajcie! dobiegło końca kolejne Wyzwanie Gościnnej Projektantki - Zielono mi. Oto zgłoszone prace:

































A oto, co napisała Justynka:

"Witam wszystkich bardzo serdecznie! Moje wyzwanie "Zielono mi" dobiegło końca. Pragnę jeszcze raz podziękować Zespołowi KTM za możliwość Gościnnego występu, a wszystkim Uczestniczkom za wspólną zabawę i zgłoszenie tak pięknych, wyjątkowych prac. Drogie Dziewczyny, tworzycie wspaniałe dzieła w przeróżnych technikach i jestem wdzięczna, że mogłam poznać Wasz twórczy świat. Świetnie poradziłyście sobie z tematem więc wybór nie był łatwy, bo każda praca zasługuje na podium. Ale podjęłam decyzję i ogłaszam, że zwycięską pracą zostaje "Wiosna" autorstwa Aga - Craft. Pragnę jeszcze dodatkowo wyróżnić i nagrodzić jedną pracę, a jest nią "Kremowo - oliwkowa kartka na ślub" autorstwa Retro Wariacje. Dziewczyny gratuluję Wam z całego serca i zapraszam Was do kontaktu mailowego (handmadebyjustyna@gmail.com) w sprawie odbioru nagrody :)).
Jeszcze raz dziękuje za przyłączenie się do zabawy i życzę Wam wszystkiego dobrego :) Justyna"

Tutaj banerki dla dziewczyn:



Gratulujemy dziewczyn oraz dziękujemy wszystkim za udział w wyzwaniu 
i serdecznie zapraszamy do udziału w aktualnie trwających wyzwaniach -
linki do nich w pasku bocznym.


Pozdrawiamy,

Zespół KTM 

11 komentarzy:

  1. O rajuśku, to ja wygrałam :) >:) :) ale mam banana :) Dziękuję, bardzo się cieszę :) Gratuluję także wyróżnionej pracy :) wszystkie prace są przepiękne :) jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje, prace rzeczywiście świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace stworzyły dziewczyny , gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace.:) Gratulacje dla dziewczyn.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn, piękne prace przygotowały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje dziewczynom! Przepiekne wszystkie prace:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za wyróżnienie! Niesamowita radość :D Gratuluję wygranej pracy i pozostałym uczestnikom za wiele kreatywności!

    OdpowiedzUsuń