wtorek, 2 kwietnia 2019

SAL z Coricamo - podsumowanie 1:)

Witajcie Kochane!! Minęły dwa tygodnie odkąd rozpoczęłyśmy naszą wspólną zabawę - szczegóły tutaj. Nadszedł zatem czas na nasze pierwsze podsumowanie. Tak jak pisałam, część dziewczyn z naszego Zespołu też haftuje, 
więc pokazujemy:

- słonik karto_flanej:



- kaczuszki Ani:


Co prawda to początki, ale dziewczyny są dzielne, niebawem ruszą jak burza
 i powstaną cudne hafciki.

Mnie udało się już ukończyć słonika, choć zmieniłam troszkę jeden kolorek - zupełnie przez pomyłkę, ale myślę, że wyszło nieźle:


A Wam jak idzie? Mam nadzieję, że fajnie się haftuje i zechcecie się pochwalić 
na blogach swoimi pracami, a tu podlinkujecie.
 Z przyjemnością pooglądamy Wasze postępy. Żabka bedzie otwarta przez tydzień.
Jeśli ktoś jeszcze zmienił zdanie i zechciałby dołączyć, 
zapraszamy bardzo serdecznie tutaj.

Pozdrawiam w imieniu Zespołu KTM,

6 komentarzy:

  1. Kochana ja podlinkuję ale za dwa dni dobrze, bo muszę zrobić zdjęcia a nie mam prac przy sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu wklejam link do mojego posta.
    https://uizki.blogspot.com/2019/03/27-sal-z-coricamo.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu słonik jest śliczny, fajne te wzorki. Dziewczyny mają sporo czasu więc do terminu spokojnie się wyrobią, ja również nie pędzę bo czas aż tak nie goni. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pierwszy post się pojawił - jak zwykle w niedoczasie, ale działam
    https://szalkrzyzykow.blogspot.com/2019/04/1284-sal-z-coricamo.html

    OdpowiedzUsuń