wtorek, 30 kwietnia 2019

Wyzwanie Gościnnej Projektantki - Ptaki

Witajcie! Dziś 30, więc pora na kolejną zabawę z cyklu Wyzwanie Gościnnej Projektantki. Tym razem jest nią bardzo zdolna Kasia 


Oto, co napisała:


"Cześć, jest mi niezmiernie miło, że mogę wytapic jako Gościnna Projektantka. Nazywam się Katarzyna Kabanienko i moją pasją jest scrapbooking. Tworzę kartki okolicznościowe, albumy, exploding box, sporadycznie zaproszenia. W sieci znajdziecie mnie jako KathArt-rękodzieło z Polski (https://kathart-rekodzielo.blogspot.com/?m=1)

Moje prace:






Jak widzicie występuje wielka różnorodność technik w moich pracach. Próbuję wszystkiego, bo każda nowa technika daje mi dużo radości. Wciąż szukam swojego nurtu, stylu w jakim czuje się najlepiej".



Kasia zaproponowała, aby tematem wyzwania były PTAKI, a nagrodą w wyzwaniu jest bon o wartości 25zł do sklepu Na strychu.


Tutaj banerek dla chętnych:



a tu zasady naszych wyzwań.

Pozdrawiamy,

Zespół KTM



2 komentarze: