poniedziałek, 13 grudnia 2021

Dekorujemy dom na Święta - Obrączki na serwetki.

 Witam Was serdecznie w tym przedświątecznym czasie! Chciałam Wam dziś zaproponować własnoręczne wykonanie obrączek na serwetki, którymi potem możecie udekorować świąteczny stół. Ich przygotowanie jest dziecinnie proste, dlatego do pomocy włączcie milusińskich. 

Do wykonania obrączek potrzebujecie:

 -Papier ozdobny o gramaturze 180 - 250g. Możecie go kupić w wielu sklepach, nie tylko papierniczych. Ja wybrałam taki z motywem desek. 

- Rolkę po ręczniku papierowym.

- Sznurek jutowy brązowy lub szary.

-  Białą koronkę

-  Kolorowe tasiemki.

- Elementy z tekturki lub drewniane (u mnie gwiazdki) 

-  Klej magic i klej na gorąco.

 1. Odetnijcie ok. 30 cm pasek papieru, zawińcie go na rolce, a następnie sklejcie klejem na gorąco.

2. Dookoła paska przyklejcie koronkę i kilkukrotnie przeplećcie sznurek, tak jak na fotografii:

3. Przez sznurek przełóżcie kolorową tasiemkę i zawiążcie kokardkę:
4. Na kokardkę przyklejcie klejem na gorąco element z tekturki:

5. Obrączki załóżcie na serwetki papierowe lub materiałowe:
Obrączki będą prezentować się bardzo elegancko na świątecznym stole, więc zachęcam Was do ich wykonania. Możecie oczywiście ozdobić je według własnej inwencji. 

Cieszę się, że mogłam Was zainspirować. Pozdrawiam i życzę owocnego tworzenia!

3 komentarze: