poniedziałek, 6 grudnia 2021

Wspólne pakowanie prezentów - pakujemy kosmetyki w szary papier

 Witajcie...


Chciałam Was dziś jedynie zainspirować, przede wszystkim powtórnym wykorzystaniem niektórych materiałów...szczególnie jeśli pakujecie coś dla innego rękodzielnika, on z pewnością wykorzysta to, w co zapakujecie dla niego prezent ;) prawda?

Poniżej przedstawię Wam kilka pomysłów na zapakowanie kosmetyków. Lubię gdy takie drobiazgi są schowane pod warstwą papieru, a każdy z nich jest wtedy prawdziwą niespodzianką...

Do pakowania potrzebujecie:
- szary papier
-taśmę klejącą, nożyczki, 
-koronki, tasiemki, washi tape, gazę
-stempelki
Ja dodatkowo wykorzystałam udekorowane pierniczki z dziurką...


Mój szary papier to materiał recyklingowy (często, gdy otrzymuję paczki taki papier jest dodawany do pudełka jako wypełniacz miejsca...idealnie odnajdzie się jako papier do pakowania)
Wybieramy kosmetyk, każdy ma swój patent na opakowanie papierem np pudełka...
Miejsce zagięcia sklejam kawałkiem taśmy klejącej.


Następnie ozdabiam tasiemką tiulową i pierniczkiem... gotowe!

Tutaj owinięte pudełeczka papierem szarym a następnie gazą i obwiązane bawełnianą koronką:

Dla znajomej, która uwielbia muchomorki kosmetyki owinęłam w papier, obkleiłam washi tape w kropeczki, przywiesiłam na tiulowej tasiemce pierniczki w kształcie grzybków, a do dodatkowego ozdobienia opakowanej szarym papierem książki wykorzystałam grafikę E. Beskow...ze starego kalendarza.

Szary papier możemy też "potraktować" zwykłymi stempelkami:


Zapraszamy na kolejne pomysły z cyklu "Wspólne pakowanie prezentów". Po ostatnim odcinku serii będziecie mogli pochwalić się swoimi pomysłami na opakowywanie upominków.
Dla najciekawszej propozycji mamy niespodziankę ufundowaną przez Scrapkowo <klik>


Pozdrawiam Was ciepło 

tynka

1 komentarz: