piątek, 30 listopada 2018

Wyzwanie Gościnnej Projektantki - ROCZNICA



Witamy! Dziś kolejne spotkanie z Gościnną Projektantką w Klubie Twórczych Mam, a jest nią Edyta:  



Witam serdecznie:)
Mam na imię Edyta i mam ogromną przyjemność gościnnie wystąpić na blogu Klubu Twórczych Mam:) Prowadzę bloga https://papierowahulka.blogspot.com/, w którego skromne progi serdecznie zapraszam. Odwiedzając mnie tam zobaczycie, jak różne projekty wykonuję - od tagów i kartek, przez albumy, 
aż po home decor. Oto kilka moich projektów








Ale do rzeczy, pora podać temat mojego gościnnego wyzwania, a jest nim ...

"ROCZNICA"

Temat wyzwania, które przypadło mi tutaj w udziale w listopadzie, praktycznie "wybrał się sam" z bardzo ważnego dla mnie powodu. Z końcem listopada przypada bowiem 1. Rocznica utworzenia mojego bloga.

Specjalnie na okoliczność uczczenia mojej 1.Rocznicy przygotowałam kartkę - 
w dość nietypowym kształcie - i ta właśnie karteczka rocznicowa wraz z małym zestawem przydasi powędruje (jako nagroda) do osoby, której projekt najbardziej chwyci mnie za serce:)




Jednak to jeszcze nie wszystko! Ponownie zachęcam Was do odwiedzin na moim blogu, gdzie przygotowałam specjalny rocznicowy wpis, a w nim urodzinową niespodziankę:) Jubileusz, choć taki mały, jednak wypadałoby jakoś uczcić:) 
I chociaż na Waszych biurkach powstają teraz głównie projekty bożonarodzeniowe, gorąco wierzę, że znajdą się osoby, które świętują jakieś rocznice i przygotowują na tę okoliczność jakieś projekty. Jakie? to już zostawiam Waszej inwencji twórczej, pozostawiając jednocześnie całkowitą swobodę twórczą jeśli chodzi o formę. Działajcie, zaskoczcie mnie i bawcie się razem ze mną rocznicowo na dwu blogach jednocześnie:) 

Pozdrawiam ciepło, Hulka z papieru:)

Serdecznie zapraszamy do udziału w wyzwaniu, a dla chętnych banerek:


a tutaj zasady naszych wyzwań.

Pozdrawiamy,

Zespół KTM



12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa i zapraszam do aktywnego udziału w zabawach na obu blogach😊

      Usuń
  2. Piękne prace! Bardzo miło gościć w KTM tak twórcze duszyczki :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace i jakie różnorodne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję justiti, Ty zawsze mnie wspierasz💜 ściskam mocno😊

      Usuń
  4. ślicznie, rocznice urodzinowe też będą zaliczane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Weroniko, każdy rodzaj jubileuszu czy rocznicy ma bilet wstępu do zabawy, zapraszam serdecznie😆

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję i zapraszam do czynnego udziału w zabawach na obu blogach😆

      Usuń
  6. Piękne projekty, a Ty Edytko zasłużyłaś na występ tutaj, bo tworzysz niesamowite rzeczy, już byłam na Twoim blogu. Wielkie WOW! wezmę udział w wyzwaniu, choć moja karteczka skromna trochę, ale jak moja kochana Babcia właśnie - malutka, skromniutka i żwawa jak na 90tkę przystało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Marzenko za tyle miłych słów i za to, że bierzesz udział w zabawach😆 Pozdrawiam Cię serdecznie😊

      Usuń