poniedziałek, 13 marca 2023

Krok po kroku- ażurowa zawieszka jajo ze sklejki


 Wielkanocny zestaw do samodzielnego wykonania.

Ażurowe jajko ze sklejki do haftu.

    Cześć, jest to mój pierwszy post na blogu. 

W związku z tym, że zbliża się Wielkanoc chciałabym Wam pokazać zestaw który kupiłam w Bricomarche.  Jest to jajko wykonane ze sklejki z otworami do haftu, w zestawie były 3 jajeczka z otworami, trzy motki muliny oraz plastikowa igła.

Jest to idealny zestaw dla dzieci. Oczka w sklejce są duże, co ułatwia wykonywanie krzyżyków. Oczywiście jajko można wykonać według własnych upodobań, nie musi być wykonane krzyżykiem.


Ja wybrałam metodę haftu krzyżykowego, gdyż tym na co dzień się zajmuję. Wybrałam kolory i zaczęłam tworzyć.


Po wyhaftowaniu całego jajeczka, podkleiłam je różowym filcem, aby zabezpieczyć tył mojej pracy. Dodałam również zawieszkę, aby móc powiesić moją ozdobę.


    Tak prezentuje się gotowe jajeczko. Pokazałam prawą i lewą podklejona stronę (do podklejenia użyłam taśmy dwustronnej, ale najlepszy jest klej magic - niestety mi go zabrakło).



    Gotową pracę powiesiłam na storczyku, aby cieszyła oko. Wykonanie jej zajęło mi jakieś 30 minut. Myślę, że Wasze dzieci także poradziłyby sobie z wykonaniem takiego ażurowego jajeczka.


    Nagrałam również film z procesu tworzenia, jeśli macie ochotę obejrzeć to zapraszam: https://youtu.be/LdPM8yaav6Y 


Życzę wam  miłego tworzenia. Jagoda_tikm


4 komentarze: