piątek, 20 października 2017

Jak zrobić bombkę z pomponów - tutorial

Dzisiaj w ramach inspiracji chciałabym Wam pokazać jak w dość prosty i szybki sposób zrobić "pomponową" bombkę.




Do jej zrobienia potrzebne będą: styropianowa bombka - średnica 4 cm, zawieszka do niej, małe pompony (średnica ok. 1 cm), zwykłe szpilki, koraliki, taśma dwustronna, jak się okazało w trakcie mojej pracy niezbędny był również klej magik. Do zrobienia mojej ozdoby użyłam produktów dostępnych w sklepie naszego sponsora - Kadoro.


Wielkiej filozofii w robieniu tej bombeczki nie ma, natomiast kilka moich uwag to: pompony nie trzymają się jeśli są przyklejone do styropianowej bazy magikiem, dlatego użyłam taśmy dwustronnej.

Bałam się, że klej na gorąco będzie je topił, więc zrezygnowałam z tego rozwiązania.

W chwili gdy chciałam zacząć ozdabiać bombkę koralikami nałożonymi na szpilkę okazało się, że niestety i one nie chcą pozostać tam na swoim miejscu. 
Tutaj z pomocą przyszedł magik, jego kropla w miejscu zaznaczonym strzałką na zdjęciu  niżej zatrzymała koraliki na miejscu. Magik po wyschnięciu jest przeźroczysty, lekko plastyczny i świetnie spełnił swoje zadanie.




Polecam tutaj zwykłe szpilki nie te krótkie przeznaczone do wykonywania ozdób ze styropianowej bazy - mogą się okazać za krótkie gdyż pompony mocno zwiększają obwód bombki.

Na końcu luki między pomponami uzupełniłam malutkimi pomponikami w kolorze różowym. Myślę, że całkiem urocza, lekko cukierkowa ta bombka wyszła :)

Dziękuję naszemu sponsorowi za umożliwienie przetestowania produktów: styropianowej bombki, koralików i pomponów. 
Koraliki są świetne, dwustronne kwiatuszki idealnie sprawdzą się w bożonarodzeniowych dekoracjach oraz innych projektach :)

Przypominam jednocześnie o naszej zabawie: Zrób sobie bombkę (zajrzyjcie tutaj i tutaj). Do wygrania mamy bon zakupowy o wartości 30 zł do sklepu Kadoro.



Pozdrawiam serdecznie
 Ania


2 komentarze: