sobota, 21 października 2017

CZEKOLADA w ubranku-wymianka

Witajcie dziewczyny. 
Jesień w pełni, wirują na dworze kolorowe liście, spadają żołędzie i kasztany... świat mieni się czerwienią, pomarańczem i brązem... Ale oprócz pozytywnych aspektów tej pory roku, możemy dostrzec, że szybko robi się ciemno, dni robią się coraz krótsze, chłodniejsze, deszczowe i pochmurne...Nie trudno o spadek nastroju, a jak wiadomo najlepsza na poprawę nastroju jest CZEKOLADA
Dlatego dzisiaj proponujemy Wam wymiankę - 
Czekolada w ubranku. 

Oto zasady: 
- Zapisujemy się do 10 listopada, osoby zainteresowane proszone są o skomentowanie posta oraz dodanie banerka na swoim blogu, prosimy o informację, czy możecie wysłać za granicę,czy wysyłacie tylko na terenie Polski ;
- przesyłki wysyłamy wg kolejności zgłoszeń, same wymieniamy się adresami;
- wysyłamy tylko tak, by mieć potwierdzenia nadania... 
- co wysyłamy: głównym elementem jest czekolada w ubranku (może to być czekoladownik - kurs TUTAJ, może to być po prostu ładnie zapakowana czekolada, można zrobić "ubranko" szydełkiem, zrobić opaskę z papieru, koralików, można zmediować opakowanie, a nawet zdecoupagować -jedynie Wasza wyobraźnia niech będzie granicą :)); w komentarzu możecie napisać, jakie czekolady lubicie, lub jakich nie nie lubicie :) żebyście otrzymali słodką niespodziankę, która naprawdę poprawi Wam humor :) 
-dokładamy drobny upominek RĘKODZIELNICZY;

Upominki wysyłamy tak, aby do 15 grudnia znalazły się u naszej wymiankowej pary. A chwalimy się paczuszkami tuż po tym terminie :) 

Serdecznie zapraszamy Was do zabawy.

Dla chętnych do udziału w zabawie banerek:


Pozdrawiamy
Zespół KTM 

33 komentarze:

  1. Bardzo fajna zabawa :) Z przyjemnością wezmę w niej udział :) Banerek jest już na blogu i czekam na kolejne osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. najbardziej lubie czekolade z orzechami, ale przyjmę wszystko

      Usuń
  3. Chętnie się dopisuję. Wysyłka na terenie kraju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię gorzką, z orzechami lub przełamaną solą 😉

      Usuń
  4. się piszę;) może być za granicę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha ;) w związku z tym że w grudniu to też takie moje okrągłe urodzinki są to chętnie wezmę udział trzy razy w wymiance czekoladowej, taki prezencik sobie zrobię;)

      Usuń
  5. Proszę i mnie dopisać do listy :) Wysyłka na terenie Polski.

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja wezmę udział :) Wysyłam również za granicę. Uwielbiam czekoladę z migdałami :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział. Nie mieszkam w Polsce. Nie lubie czekolady z alkoholem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie umiem robić takich ślicznych opakowań :( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sikoreczko, to zabawa dla każdego, czekolada może być ładnie opakowana, to wystarczy :)

      Usuń
  9. I ja chętnie się przyłączę. Uwielbiam robić czekoladowniki. Wysyłka na terenie Polski.

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja czekoladke chętnie wyślę <3 na cały świat :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj jak się mogę z Tobą skontaktować w sprawie wysyłki.

      Usuń
  11. Ja też się zapisuję i tym razem wysyłka tylko w kraju:) A co do czekolady to wszystkie rodzaje, a najchętniej karmel i toffi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie dołączę do zabawy. Wysyłka na cały świat. Nie lubię gorzkiej czekolady.

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja jestem chętna na czekoladę zawsze ;) wysyłka na terenie polski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja po raz drugi :)) Pisałam, że lubię z migdałami ale orzechy i inne bakalie też uwielbiam :) wysyłam również za granicę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również chętnie przyłączę się do zabawy. Wysyłka na terenie PL. Czekoladę uwielbiam, chociaż nie gustuję w gorzkiej i białej.

    OdpowiedzUsuń
  16. O czekoladka... oczywiście że się zapisuję :) Uwielbiam z orzechami czy to zwykłymi czy arachidowymi i mleczną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja też, uwielbiam czekoladę, ale mam swoje smaki a skoro można powiedzmy "powymyślać" sprecyzuję się lubię czekolady gorzkie z jakimś fajnym dodatkiem jakaś pomarańcza itp.. Natomiast czekolada z alkoholem i kawą odpada. Najważniejsze wysyłka PL

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo prosze ja tez lubie czekoladę , gorzka z dodatkiem , banerek juz u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  19. Dołączam do zabawy :) wysyłam na terenie kraju. Lubię z marcepanem, orzechami oraz gorzką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie dołączę do zabawy:)Wysyłka na terenie Pl:) nie lubię gorzkiej czekolady, nie mogę z orzechami:)pozostałe uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja wiem, wiem ale kocham czekoladę;) ale co mogę trzeci raz?

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie się przyłączę do zabawy :) czekolady bym mogła jeść tonami ;) wysyłka na terenie PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prowadzę bloga (mimo to mam nadzieję, że mogę wziąć udział w zabawie) banerek zamiescilam na https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1944449995801859&id=100007106315612&set=a.1475996222647241.1073741827.100007106315612&source=48

      Usuń