poniedziałek, 30 października 2017

Wyzwanie Gościnnej Projektantki - Motylem jestem

Witajcie kochane mamy. 
W listopadzie naszą Gościnną Projektantką będzie Małgosia, zobaczcie co ta niezwykle utalentowana osóbka napisała o sobie:

Mam na imię Małgorzata i od półtora roku prowadzę bloga Papierowy Jarmark jako Małgosia X.



Jak sama nazwa bloga wskazuje – tworzę z papieru: głównie kartki (bardzo lubię te o nietypowych kształtach, zwane składaczkami) oraz moje ukochane albumy.






















Bystry obserwator zauważy, że na moich pracach często pojawiają się motyle. Dla stałych bywalców Jarmarku to żadna tajemnica – uwielbiam te delikatne, kolorowe, piękne stworzonka. Nic więc dziwnego, że i Was zapraszam do stworzenia dowolnej pracy, na której pojawi się motyl. Ja już zrobiłam dwie kartki, nucąc w trakcie pracy „Motylem jestem…”




Nagroda będzie jednak bez motyla. Nawet się nie obejrzymy, jak minie listopad i zaczniemy przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia. Dlatego autor najpiękniejszej pracy z motylem otrzyma album pudełkowy, w którym zmieszczą się nawet 24 świąteczne zdjęcia formatu 10x15 (lub mniejsze). Można go też wykorzystać jako tzw. grudniownik. Oprócz tego znajdą się przydasie i coś słodkiego.













Zapraszam wszystkich do wspólnej zabawy z motylem w roli głównej.

Oto banerek, a TUTAJ znajdziecie zasady naszych wyzwań:




A to aktualnie trwające zabawy:

Zaparszamy

17 komentarzy:

  1. Gosiu gratuluje gościnnego wystepu! Pomyśle o motylkowej karteczce Hihi, moze chłopcy sie skuszą?!:) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosieńko...cudne wyzwanie...chyba się skuszę:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kuszące wyzwanie- też bardzo lubię motylki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosi piękne wyzwanie wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyzwanie super jak dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace Małgosi obejrzałam z ogromną przyjemnością. Cudownie skomponowane, w świetnej kolorystyce, z ulotnymi i delikatnymi motylami -zachwycają.
    Z ciekawością będę wyczekiwała motylkowych prac wyzwaniowych.
    Pozdrawiam Wszystkie Twórcze Mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale się Gosi nie dziwię że wybrała taki temat;) Jej prace wciąż niezmiennie mnie zachwycają. Oczywiście dołączam do wielbicieli motyli;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak motyle, to wiadomo, tam i Gosia. To jej atrybut. Piękne karteczki nam pokazałaś. A album jest cudowny. Ale ty to juz wiesz. Wszystkie twoje albumy są Cudeńkami 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny występ Małgosiu, Twoje prace nieustannie mnie zachwycają!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. I to by było na tyle;) ale tak się patrzyłam na swoje prace i stwierdzam że na każdej jest motyl;)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję Małgośiu pięknych prac i występu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace :) chciałabym wziąć udział w wyzwaniu, na banerku jest informacja, że zabawa trwa do 28 listopada, ale nie można już dodać linku z tego co widzę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam swoją pracę - torbę z motylem i imieniem :)
      https://trzeci-pokoj.blogspot.com/2017/11/motylowo.html

      Usuń
  13. Też chciałam wziąć udział w zabawie, ale żabka już zamknięta.
    Link do mojej pracy
    http://art-carta.blogspot.com/2017/11/optymistyczny-kalendarz.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny na banerku jest błąd, ale prosimy byscie dodaly linki do swoich prac w komentarzach będą brane pod uwage przez Gościnna Projektantke w wyborze zwyciezcy. Czas jest do 28 listopada.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, oj jaką śliczną nagrodę Gosieńka przygotowała, nie sposób się oprzeć więc też zrobię swoje motylki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i ja dodam swoją pracę,oto link:
      http://misiowyzakatek.blogspot.com/2017/11/motyle-dla-gosienki.html

      Usuń